• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Swedbank“ klientai antradienį galėjo tikrai nudžiugti – vietoje turėtos gauti sumos, juos pasiekė dvigubi pervedimai. Vis dėlto, džiaugsmas ilgai nesitęsė. Sutrikimas jau taisomas.

„Swedbank“ klientai antradienį galėjo tikrai nudžiugti – vietoje turėtos gauti sumos, juos pasiekė dvigubi pervedimai. Vis dėlto, džiaugsmas ilgai nesitęsė. Sutrikimas jau taisomas.

REKLAMA

„Swedbank Lietuvoje“ atstovas Saulius Abraškevičius komentuoja, kad gedimai įvyko vakar, vasario 6 dieną. Kaip jis nurodo, dėl techninių trikdžių į kai kurių „Swedbank“ klientų sąskaitas vykdyti mokėjimai buvo įskaityti du kartus. Tačiau tai nereiškia, kad nuo kai kurių lėšos buvo nuskaitytos du kartus.

„Siuntėjas siunčia pinigus, jie įkremta į mūsų banko sąskaitą ir tada vyksta pervedimas. Ir ten įvyko klaida, kai suma buvo padvigubinama“, - nurodo jis.

Jis teigia, kad su klientais susisiekiama asmeniškai, paaiškinama susidariusi situacija ir atstatomas teisingas lėšų likutis. Kiek tokių klientų yra, neatskleidžiama.

„Šiuo metu mokėjimų įskaitymai vyksta be trikdžių, vakarykščio nesklandumo priežastis aiškinamės. Atsiprašome klientų už patirtus galimus nepatogumus“, - sako S. Abraškevičius.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų