Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Kiekvieną kartą, kai elektromobilis užsidega – tai tampa sensacija. Visgi, tai puiki proga pabaksnoti pirštu į automobilį, kuris, galimai, kelia pavojų aplinkiniams. Vis dėlto, šis atvejis yra kitoks.
Šis kartą ugniagesiai į įvykio vietą atvyko, kai automobilis jau buvo visiškai apimtas liepsnų. Nepaisant to, kad po ranka turėjo visas įprastas priemones, jie negalėjo visiškai užgesinti gaisro, nesiimdami rimtų priemonių.
Kadangi elektromobilio gesinimas reikalauja netradicinių metodų, ugniagesiai iškasė duobę, į ją patalpino degančią „Tesla“ ir tiesiog apipylė ją vandeniu, jog įkaitę komponentai atvėstų iki stabilios temperatūros.
Šis sprendimas padėjo sustabdyti gaisrą, tačiau ugniagesiai iki šiol nežino tikslios priežasties dėl kurios šis automobilis užsiliepsnojo.
„Transporto priemonė tris savaites stovėjo aikštelėje po avarijos (nesusijusios su gaisru) ir tiesiog užsidegė stovėdama aikštelėje. Atvykę į įvykio vietą sugebėjome gaisrą neutralizuoti per daugiau nei vieną valandą“, – pasakojo ugniagesių brigados vadovas.
Nepranešama, kaip tiksliai kilo šis gaisras, ir vargu ar kada tai sužinosime dėl didžiulės gaisro padarytos žalos.
Laimei, per šį įvykį niekas nenukentėjo. Nors apskritai elektromobiliai yra saugūs gaisrų atžvilgiu, bus įdomu stebėti, kaip laikui bėgant ugniagesių tarnybos prisitaikys prie šio naujo iššūkio. Abejojame, kad daugeliu atvejų duobės iškąsimas ir transporto priemonės perkėlimas bus tinkamas sprendimas.
Kiekvieną kartą, kai elektromobilis užsidega – tai tampa sensacija. Visgi, tai puiki proga pabaksnoti pirštu į automobilį, kuris, galimai, kelia pavojų aplinkiniams. Vis dėlto, šis atvejis yra kitoks.
Šis kartą ugniagesiai į įvykio vietą atvyko, kai automobilis jau buvo visiškai apimtas liepsnų. Nepaisant to, kad po ranka turėjo visas įprastas priemones, jie negalėjo visiškai užgesinti gaisro, nesiimdami rimtų priemonių.
Kadangi elektromobilio gesinimas reikalauja netradicinių metodų, ugniagesiai iškasė duobę, į ją patalpino degančią „Tesla“ ir tiesiog apipylė ją vandeniu, jog įkaitę komponentai atvėstų iki stabilios temperatūros.
Šis sprendimas padėjo sustabdyti gaisrą, tačiau ugniagesiai iki šiol nežino tikslios priežasties dėl kurios šis automobilis užsiliepsnojo.
„Transporto priemonė tris savaites stovėjo aikštelėje po avarijos (nesusijusios su gaisru) ir tiesiog užsidegė stovėdama aikštelėje. Atvykę į įvykio vietą sugebėjome gaisrą neutralizuoti per daugiau nei vieną valandą“, – pasakojo ugniagesių brigados vadovas.
Nepranešama, kaip tiksliai kilo šis gaisras, ir vargu ar kada tai sužinosime dėl didžiulės gaisro padarytos žalos.
Laimei, per šį įvykį niekas nenukentėjo. Nors apskritai elektromobiliai yra saugūs gaisrų atžvilgiu, bus įdomu stebėti, kaip laikui bėgant ugniagesių tarnybos prisitaikys prie šio naujo iššūkio. Abejojame, kad daugeliu atvejų duobės iškąsimas ir transporto priemonės perkėlimas bus tinkamas sprendimas.