Be abejonės, dyzelinių variklių reputaciją suteršęs „Dyzelgeito“ skandalas turėjo nemažai įtakos benzininių arba elektrinių automobilių populiarumui, tačiau dar iki įžymaus skandalo dyzelinį variklį turinčių automobilių rinkos dalis sparčiai mažėjo.
2015 metais Europoje naujų automobilių, turinčių dyzelinį variklį rinkos dalis buvo pasiekusi piką ir siekė 48 proc. Tuo tarpu 2019-aisiais, automobilių, turinčių dyzelinį variklį rinkos dalis sudarė beveik 20 proc. ir iki šių dienų išliko praktiškai nepasikeitusi.
Vis dėlto, išaugusios degalų kainos vėl skatina vairuotojus atsigręžti į degalų rūšį, kuri padeda su vienu degalų baku įveikti ilgas distancijas.
Rugsėjo mėnesį, didžiausioje naujų automobilių rinkoje, Vokietijoje, automobilių su dyzeliniais varikliais paklausa išaugo 21,8 proc. – iki 38 159 vnt. Apskritai, šiemet dyzelinių automobilių rinkos dalis šiemet išaugo nuo 13,8 iki 17 proc.
Verta pažymėti, jog rugsėjo mėnesį buvo užfiksuotas dar vienas neįprastas reiškinys. Rugsėjo mėnesį elektromobilių paklausa, trečią kartą šiais metais, pranoko dyzelinių. Rugsėjo mėnesį Vokietijoje buvo parduoti 44 389 elektromobiliai.
Tuo tarpu benzininių (neįtraukiant hibridinių) rinkos dalis sudarė 32,2 proc.