Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Kokia yra pati populiariausia Nissan Skyline versija? R32? R33,o galbūt R34? Greičiausiai R34. Tačiau dar prieš pasirodant šiems superautomobilių žudikams, devintame dešimtmetyje Japonijoje gyvenantys entuziastai džiaugėsi Nissan Skyline R31.
Septintos kartos Nissan Skyline turėjo vieną labai svarbią naujieną - RB serijos benzininius variklius, kurie vėliau su įvairiausiais patobulinimais buvo montuojami į R32, R33 ir R34.
R31 taip pat buvo pirmasis Skyline modelis turėjęs keturių vairuojamųjų ratų sistemą, kurią japonai pavadino „High Capacity Active Steering“. Tačiau ne apie tai norime pakalbėti.
Norime jums parodyti kaip dvidešimt šešių metų senumo Skyline demonstruoja savo charakterį ir jaunatviškumą. Australijoje esantis automobilis turi RB30E variklį, kuris buvo montuojamas į Australijos rinkai skirtus modelius. Savininkas pridėjo tik Garrett GT35R turbiną, sumontavo kaltinius velenus, pripratino variklį prie bioetanolio ir padidino variklio galią iki 530 arklio galių.
Kokia yra pati populiariausia Nissan Skyline versija? R32? R33,o galbūt R34? Greičiausiai R34. Tačiau dar prieš pasirodant šiems superautomobilių žudikams, devintame dešimtmetyje Japonijoje gyvenantys entuziastai džiaugėsi Nissan Skyline R31.
Septintos kartos Nissan Skyline turėjo vieną labai svarbią naujieną - RB serijos benzininius variklius, kurie vėliau su įvairiausiais patobulinimais buvo montuojami į R32, R33 ir R34.
R31 taip pat buvo pirmasis Skyline modelis turėjęs keturių vairuojamųjų ratų sistemą, kurią japonai pavadino „High Capacity Active Steering“. Tačiau ne apie tai norime pakalbėti.
Norime jums parodyti kaip dvidešimt šešių metų senumo Skyline demonstruoja savo charakterį ir jaunatviškumą. Australijoje esantis automobilis turi RB30E variklį, kuris buvo montuojamas į Australijos rinkai skirtus modelius. Savininkas pridėjo tik Garrett GT35R turbiną, sumontavo kaltinius velenus, pripratino variklį prie bioetanolio ir padidino variklio galią iki 530 arklio galių.