• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pilotų profsąjunga „Cockpit“, ginanti Vokietijos oro milžinės „Deutsche Lufthansa“ lakūnų interesus, paskelbė, kad trečiadienį pradėtas streikas bus tęsiamas ir šeštadienį, lapkričio 26 dieną. Tuo tarpu bendrovės vadovas įsitikinęs, jei reikalavimai bus patenkinti - „Lufthansa“ nustos egzistavusi. 

Pilotų profsąjunga „Cockpit“, ginanti Vokietijos oro milžinės „Deutsche Lufthansa“ lakūnų interesus, paskelbė, kad trečiadienį pradėtas streikas bus tęsiamas ir šeštadienį, lapkričio 26 dieną. Tuo tarpu bendrovės vadovas įsitikinęs, jei reikalavimai bus patenkinti - „Lufthansa“ nustos egzistavusi. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Oro bendrovė per tris dienas buvo priversta atšaukti 2,618 tūkst. skrydžių. Dėl streiko – jau 14-o nuo 2014 metų balandžio – nukentėjo daugiau kaip 315 tūkst. keleivių.

REKLAMA

Streikuojantys „Lufthansa“ pilotai reikalauja, kad jų darbo užmokestis būtų padidintas vidutiniškai 3,66 proc. per metus, ir nori, kad šis padidinimas būtų atgaline data pritaikytas paskutiniams penkeriems metams.

Pasak profsąjungos, pilotų darbo užmokestis tuo laikotarpiu buvo įšaldytas ir jų perkamoji galia dėl infliacijos „gerokai sumažėjo“, nors „Lufthansa“ tuo metu užsidirbo milijardinį pelną.

REKLAMA
REKLAMA

Vokietijos aviakompanija „Deutsche Lufthansa AG“ gali nustoti egzistavusi, jeigu patenkins streikuojančių pilotų profsąjungos „Cockpit“ reikalavimus dėl atlyginimų padidinimo, pareiškė bendrovės vadovas Carstenas Spohras.

Jo teigimu, nesutarimai su pilotais liudija ne griežtą kompanijos valdymą, o kovą už bendrovės ateitį. Jeigu „Lufthansa“ negalės sumažinti išlaidų, ji negalės konkuruoti rinkoje, kompanijos vadovą cituoja „Bloomberg“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Šiuo metu kompanijos pilotai streikuoja jau keturioliktą kartą, jau dvejus metus tebesitęsiant ginčui su vadovybe dėl darbo apmokėjimo. Atlyginimai kompanijoje nebuvo didinami maždaug penkerius metus, todėl profsąjunga reikalauja padidinti atlyginimus pilotams daugiau nei 20 proc., kas atitiktų metinį padidinimą 3,66 proc.

REKLAMA

Pati „Lufthansa“ profsąjungos poziciją pavadino „visiškai nesuprantama“ ir ragina siekti susitarimo, o ne eskaluoti problemą.

„Cockpit“ reikalaujamas atlyginimų padidinimas ... yra gerokai didesnis už tą, kurį gavo kitos darbuotojų grupės. Nesuprantama, kodėl profsąjunga reikalauja didžiausio atlyginimų padidinimo jau ir taip geriausiai apmokamai darbuotojų grupei“, – sakė „Lufthansa“ personalo vadovė Bettina Volkens.

REKLAMA

„Lufthansa“ vadovybė yra pasiūliusi padidinti darbo užmokestį 2,5 proc., tačiau „Cockpit“ pareiškė, kad dėl tokio pasiūlymo „net neverta derėtis“. Vienas iš vadovaujančių „Lufthansa“ darbuotojų pareiškė, kad įvykdyti pilotų reikalavimą dėl didesnio darbo užmokesčio padidinimo „nėra įmanoma“, nes „mes savo pilotams jau mokame gerokai daugiau negu mūsų konkurentai“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Šeštadienį dėl streiko nebus vykdomi tolimieji skrydžiai iš Vokietijos.

Oro bendrovė pranešė, kad keleiviai, turintys bilietus į tuos skrydžius, gali nemokamai pasikeisti skrydžio datą arba gali gauti kelionės geležinkeliu čekius.

„Lufthansa“ taip pat užsakė tūkstančius viešbučių kambarių įstrigusiems keleiviams. Keleiviams, neturintiems galiojančios vizos, kuri jiems leistų patekti į Vokietijos teritoriją, Frankfurto oro uoste parūpintos sudedamosios lovos.

REKLAMA

Vokiečių dienraštis „Bild“ rašo, kad streikas įmonei atsieina maždaug 10 mln. eurų per dieną. Be to, jis kenkia „Lufthansa“ prekės ženklo įvaizdžiui.

Praėjusieji metai bendrovei „Lufthansa“ buvo tiesiog siaubingi, nes ne vienas streikas jai kainavo šimtus milijonų eurų. Didžiausia Europos oro vežėja pastaruosius dvejus metus vis nesutaria su pilotais, įgulų nariais ir antžeminių tarnybų darbuotojais dėl atlyginimų ir nori mažinti išlaidas, nes jai tenka vis labiau konkuruoti su pigių skrydžių įmonėmis ES šalyse bei Persijos įlankos šalių oro linijų bendrovėmis.

Pernai lapkritį buvo surengtas ilgiausias „Lufthansa“ istorijoje streikas, kuris truko savaitę ir dėl kurio įmonei teko atšaukti 4,6 tūkst. skrydžių. Tuomet kompanija prarado 463 mln. eurų.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų