Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Tai automobilis, kuris pertransformuotas iš "Fiat 127" ir daugelio apibūdinamas kaip prasčiausias automobilis istorijoje.
"Yugo", arba dar žinomas savo vietinėje rinkoje, Jugoslavijoje, kaip "Zastava Koral", nebuvo pardavinėjami Jungtinėse Amerikos Valstijose paskutinius 21 metus, bet pavadinimas vis dar asocijavosi su niekam tikusia mašina. Ji buvo įspūdingai prasta, kad net apie ją yra parašyta Jason Vuic knyga anglišku pavadinimu "The Yugo: The Rise and Fall of the Worst Car in History". Faktas tas, kad mažylis pradėjo savo gyvenimą nuo "Fiat 127". "Zastava" yra Serbijos kompanija įsikūrusi apie 1800 metus ir pradėjo savo produkciją nuo ginklų gamybos.
Kompanija prasiplėtė 1930 metais ir pradėjo gaminti karines transporto priemones. 1954 metais "Zastava" pasirašė sutartį su "Fiat", kad galėtų gaminti jų automobilius ir tai privedė prie "127" modelio gamybos 1978 metais. Šis automobilis buvo "101" modelio tęsinys, kuris buvo pardavinėjamas Italijoje, tačiau pavadinimu "Innoceni". Modelis greitai įgavo pravardę "šimtas bėdų" dėl savo siaubingo surinkimo.
Vos 45 vienetai iš "Zastava" gamyklos išvažiavo "Fiat" pavadinimu, kol galiausiai buvo nuspręsta, kad jie turėtų būti pardavinėjami savo gamintojo pavadinimu. Taip gimė "Zastava Koral". Malcolmas Bricklinas, tai Žmogus, kuriam turėtume būti dėkingi už "Yougo" (būtent tokiu pavadinimu automobilis bandė prasibrauti į JAV rinką) pavadinimą. Šis žmogus buvo atsakingas ir už "Brickin SV-1" automobilio kūrimą. Tai dar vienas prasčiausių automobilių. Atsigavęs po siaubingos klaidos su "Brickin SV-1" modeliu, Bricklinas nusprendė, kad Amerikai reikia naujo, pigaus hečbeko, o tam puikiai tiktų "Yugo". Procesas turėjo savitų problemų, kuomet buvo įvedinėjamas automobilis.
Kuomet pirmas automobilis buvo nusiųstas atlikti taršos bandymus, jog jį būtų galima pardavinėti Amerikos rinkoje, jis net nebuvo arti normų įvykdant testą. Šiai problemai buvo rastas gana greitas sprendimas. 1985 metais "Yugo GV" buvo pasiruošęs pardavimams JAV. Iš pradžių baziniam variantui buvo parinktas 0,9 litro variklis su 45 arklio galiomis. Labai greitai pergalvojus, kad tai netinkamas variantas Amerikos keliams, buvo pasirinktas 1,1 litro motoras su 55 arklio galiomis. Automobilio maksimalus greitis 138km/h. Tai buvo pats lėčiausias automobilis pardavinėjamas JAV.
"GV" raidės pavadinime angliškai reiškė gera vertė. Tačiau "Yugo" buvo pigus. Jo kaina siekė vos 3 990 dolerių (apie 8 200 dolerių dabar) ir ji su laiku visiškai nekilo. Populiariausias juokelis apie "Yougo" buvo, kad galinis langų šildymas yra skirtas vairuotojų rankoms šildyti, kuomet jie stumia savo automobilį. Surikimo kokybė buvo pasibaisėtina, net atsižvelgiant ir į tai, kad jo kaina buvo maža. Variklis visiškai žlugęs, "ėdė" vožtuvus ir leido tepalus pro visur, kaip niekas kitas Amerikos keliuose.
Labiausiai stebina, tai kad Bricklinas žinojo, jog amerikiečiai nebus patenkinti žema kokybe. Darbuotojams buvo mokamas didesnis atlyginimas, kad renkant automobilį būtų atsižvelgta į kokybę. Automobilis įgavo penkis šimtus pakeitimų, kol praėjo visus testus. Nuo taršos iki saugumo, kurie suteikia teisę automobiliui būti pardavinėjamiems Amerikoje. Nepaisant visų pastangų ir pakeitimų, automobilis vis tiek buvo apgailėtinas.
Tačiau pigūs automobiliai visada parsiduoda. Amerikoje parduota 141 511 "Yugo" vienetų iki pasitraukimo 1991 metais. Ypač geri automobilio pardavimai buvo rytinėje Europoje, daugiau nei 800 000 vienetų parduoda. Jų gamyba baigėsi 2008 metais lapkritį, o "Yugo" dar ir dabar Serbijoj yra įprastas vaizdas. Šis automobilis už Atlanto asocijuojasi su anekdotu. Amerikoje jis traktuojamas kaip pati prasčiausia motorinė transporto priemonė.
Tai automobilis, kuris pertransformuotas iš "Fiat 127" ir daugelio apibūdinamas kaip prasčiausias automobilis istorijoje.
"Yugo", arba dar žinomas savo vietinėje rinkoje, Jugoslavijoje, kaip "Zastava Koral", nebuvo pardavinėjami Jungtinėse Amerikos Valstijose paskutinius 21 metus, bet pavadinimas vis dar asocijavosi su niekam tikusia mašina. Ji buvo įspūdingai prasta, kad net apie ją yra parašyta Jason Vuic knyga anglišku pavadinimu "The Yugo: The Rise and Fall of the Worst Car in History". Faktas tas, kad mažylis pradėjo savo gyvenimą nuo "Fiat 127". "Zastava" yra Serbijos kompanija įsikūrusi apie 1800 metus ir pradėjo savo produkciją nuo ginklų gamybos.
Kompanija prasiplėtė 1930 metais ir pradėjo gaminti karines transporto priemones. 1954 metais "Zastava" pasirašė sutartį su "Fiat", kad galėtų gaminti jų automobilius ir tai privedė prie "127" modelio gamybos 1978 metais. Šis automobilis buvo "101" modelio tęsinys, kuris buvo pardavinėjamas Italijoje, tačiau pavadinimu "Innoceni". Modelis greitai įgavo pravardę "šimtas bėdų" dėl savo siaubingo surinkimo.
Vos 45 vienetai iš "Zastava" gamyklos išvažiavo "Fiat" pavadinimu, kol galiausiai buvo nuspręsta, kad jie turėtų būti pardavinėjami savo gamintojo pavadinimu. Taip gimė "Zastava Koral". Malcolmas Bricklinas, tai Žmogus, kuriam turėtume būti dėkingi už "Yougo" (būtent tokiu pavadinimu automobilis bandė prasibrauti į JAV rinką) pavadinimą. Šis žmogus buvo atsakingas ir už "Brickin SV-1" automobilio kūrimą. Tai dar vienas prasčiausių automobilių. Atsigavęs po siaubingos klaidos su "Brickin SV-1" modeliu, Bricklinas nusprendė, kad Amerikai reikia naujo, pigaus hečbeko, o tam puikiai tiktų "Yugo". Procesas turėjo savitų problemų, kuomet buvo įvedinėjamas automobilis.
Kuomet pirmas automobilis buvo nusiųstas atlikti taršos bandymus, jog jį būtų galima pardavinėti Amerikos rinkoje, jis net nebuvo arti normų įvykdant testą. Šiai problemai buvo rastas gana greitas sprendimas. 1985 metais "Yugo GV" buvo pasiruošęs pardavimams JAV. Iš pradžių baziniam variantui buvo parinktas 0,9 litro variklis su 45 arklio galiomis. Labai greitai pergalvojus, kad tai netinkamas variantas Amerikos keliams, buvo pasirinktas 1,1 litro motoras su 55 arklio galiomis. Automobilio maksimalus greitis 138km/h. Tai buvo pats lėčiausias automobilis pardavinėjamas JAV.
"GV" raidės pavadinime angliškai reiškė gera vertė. Tačiau "Yugo" buvo pigus. Jo kaina siekė vos 3 990 dolerių (apie 8 200 dolerių dabar) ir ji su laiku visiškai nekilo. Populiariausias juokelis apie "Yougo" buvo, kad galinis langų šildymas yra skirtas vairuotojų rankoms šildyti, kuomet jie stumia savo automobilį. Surikimo kokybė buvo pasibaisėtina, net atsižvelgiant ir į tai, kad jo kaina buvo maža. Variklis visiškai žlugęs, "ėdė" vožtuvus ir leido tepalus pro visur, kaip niekas kitas Amerikos keliuose.
Labiausiai stebina, tai kad Bricklinas žinojo, jog amerikiečiai nebus patenkinti žema kokybe. Darbuotojams buvo mokamas didesnis atlyginimas, kad renkant automobilį būtų atsižvelgta į kokybę. Automobilis įgavo penkis šimtus pakeitimų, kol praėjo visus testus. Nuo taršos iki saugumo, kurie suteikia teisę automobiliui būti pardavinėjamiems Amerikoje. Nepaisant visų pastangų ir pakeitimų, automobilis vis tiek buvo apgailėtinas.
Tačiau pigūs automobiliai visada parsiduoda. Amerikoje parduota 141 511 "Yugo" vienetų iki pasitraukimo 1991 metais. Ypač geri automobilio pardavimai buvo rytinėje Europoje, daugiau nei 800 000 vienetų parduoda. Jų gamyba baigėsi 2008 metais lapkritį, o "Yugo" dar ir dabar Serbijoj yra įprastas vaizdas. Šis automobilis už Atlanto asocijuojasi su anekdotu. Amerikoje jis traktuojamas kaip pati prasčiausia motorinė transporto priemonė.