• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Skelbiama, jog Europos Sąjungai priklausančių šalių vyriausybės pritars planams įvesti papildomus, iki 45 proc. siekiančius tarifus Kinijoje pagamintiems elektromobiliams. Tvirtą poziciją daugumą valstybių išlaikė ir po to, kai nuo Kinijos rinkos priklausomi Vokietijos gamintojai garsiai išreiškė poziciją to nepadaryti. 

7

Skelbiama, jog Europos Sąjungai priklausančių šalių vyriausybės pritars planams įvesti papildomus, iki 45 proc. siekiančius tarifus Kinijoje pagamintiems elektromobiliams. Tvirtą poziciją daugumą valstybių išlaikė ir po to, kai nuo Kinijos rinkos priklausomi Vokietijos gamintojai garsiai išreiškė poziciją to nepadaryti. 

REKLAMA

Europos Komisija šiemet atliko tyrimą, kuriame siekė išsiaiškinti kaip ir kokiais mastais Kinijos vyriausybė padeda vietos (ir ne tik) gamintojams suteikti konkurencinį pranašumą, visoms ES narių vyriausybėms išsiuntė galutinį savo pasiūlymą dėl galutinių, papildomų tarifų Kinijoje pagamintiems elektromobiliams

Pagal numatytas taisykles, Europos Komisija gali savarankiškai nustatyti papildomus importo tarifus penkerių metų laikotarpiui, nebent kvalifikuota 15 ES narių, atstovaujančių 65 proc. visų ES gyventojų, balsuotų prieš. 

REKLAMA
REKLAMA

Šiandien yra žinoma, jog už papildomų importo tarifų įvedimą balsuos Prancūzija, Graikija, Italija ir Lenkija. Kartu šios šalys sudaro 39 proc. visų ES gyventojų. 

REKLAMA

Vokietijos vyriausybė, kuri palaikė savo pramonės atstovus, šiame balsavime planuoja susilaikyti. Manoma, jog Vokietijos vyriausybė tokiu būdu siekia išlaikyti neutralią poziciją ir taip išlaikyti gerus santykius su Kinija, kurioje šios šalies pramonės atstovai yra investavę milžiniškas sumas. 

Natūralu, jog net ir papildomas rizikas žinoję automobilių gamintojai iš Vokietijos, kaip BMW ar „Volkswagen“, paragino Vokietijos vyriausybę balsuoti prieš tarifus, dėl kurių numatytas balsavimas įvyks spalio 4 dieną. 

REKLAMA
REKLAMA

BMW generalinis direktorius Oliveris Zipse išplatino pareiškimą, kuriame teigė: „Papildomi muitai kenkia pasauliniu mastu veikiančioms Vokietijos bendrovėms ir gali išprovokuoti prekybos karą, iš kurio niekas negaus naudos“.

Tęs derybas su Kinija

Europos Komisija anksčiau yra skelbusi, jog nepaisant įsigaliosiančių tarifų, ji toliau tęs derybas su Kinijos vyriausybės atstovai ir ieškos abejoms pusėms tinkamų alternatyvų. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Vienas iš galimų scenarijų – importo tarifo dydis, kuris būtų apskaičiuojamas pagal tokius kriterijus kaip nuvažiuojamas atstumas, baterijos talpa, ar jis varomas dviem ar visais keturiais ratais. 

Kita ir brangesnė alternatyva – įsipareigojimas investuoti ES, nustatant atitinkamas kvotas pereinamuoju laikotarpiu. Šis variantas būtų palankesnis, mat tai padėtų ES sukurti darbo vietas. 

Pagal dabar numatytąjį Europos Komisijos planą, papildomų tarifų dydis elektromobiliams svyruos nuo 7,8 iki 35,3 proc. 

REKLAMAAutobilis.lt
Tai Vokietijai seniai laikas nustoti pataikauti visokio plauko atejunams, imigrantams ir globalistams, ir uzsiimti Europos stiprinimu. Ko cia visi taip bijo tos Kinijos? Neimanoma visa laika tik augti, lobti, plestis, ateina laikas, kai reikia pastoveti ir uz principus, tapatybe ir nepriklausomybe, net jei tai reiks tam tikra nuostoli Kinijos ar kitu despotu atzvilgiu.
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų