Į „BMW M3“ ir „Mercedes Benz C63 AMG“ (atleiskite, bet „Audi“ šiuo metu miega) nusitaikęs modelis turėtų sudominti ir tuos, kurie iki šiol į „Alfa Romeo“ modelius žiūrėjo skeptiškai dėl keletos priežasčių. Viena iš jų - priekinių varomųjų ratų pavara. Tačiau dabar, kai „Giulia“ ir kiti ateityje pasirodysiantys modeliai bus varomi galiniais arba visais keturiais ratais, automobilių entuziastų susidomėjimas šiuo modeliu auga kiekvieną dieną.
Kol didžioji dauguma ruošiasi artėjančiai Frankfurto automobilių parodai, į „Premium“ segmentą bandysianti sugrįžti „Alfa Romeo“ šiuo metu intensyviai pluša prie skirtingų „Giulia“ modelio modifikacijų. Lenkijoje ir Čekijoje bei Italijoje su minimaliomis pertraukomis važinėja „Giulia“ prototipai su naujais benzininiais ir dyzeliniais agregatais, o Niurburgringe be perstojo tobulinama „Giulia QV“, kurią visi galėjome išvysti šių metų birželį.
Nepaisant įvairių nuomonių, italai puikiai žino, kad „Alfa Romeo Giulia“ privalo būti konkurencingu automobiliu. Automobiliu, kuris taptų pilnavertė alternatyva 3 serijos „BMW“, C klasės „Mercedes Benz“, „Jaguar XE“, „Lexus IS“ ir „Audi A4“. Žvelgiant į „Alfa Romeo“ inžinierių dedamas pastangas, susidaro įspūdis, jog jie šį kartą sukurs ne tik ištikimiems „Alfa Romeo“ fanams patinkantį automobilį.
Tačiau tą pačią dieną Niurburgringe buvo užfiksuotas ir dar vienas automanams įdomus automobilis - „BMW M4 GTS“. Neseniai pristatytas, vis dar koncepciniu automobiliu vadinamas, „BMW M4 GTS“ pratęs išlengvintų, ribotos laidos modelių seriją.
Kaip ir standartinis „M4“, taip ir „M4 GTS“ turės 3.0 litrų darbinio tūrio, 6 cilindrų variklį, tačiau jo pajėgumas turėtų būti žymiai didesnis. „BMW“ kol kas neatskleidžia techninių charakteristikų, tačiau neoficialių šaltinių duomenimis, turbo-benzininis agregatas turėtų išvystyti maždaug 50 arklio galių daugiau negu standartinis „M4“ motoras.
[nqspoll id="218"]