• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Keliaudami lėktuvu gyventojai tikisi greitai ir patogiai pasiekti kelionės tikslą. Tačiau pasitaiko, kad lėktuvai vėluoja. Ir kartais tai nutinka dėl keleivių sukeltų konfliktų. Lietuvos oro uostų atstovas tikina, kad konfliktiški keleiviai gali būti perduoti policijai. Tuo metu oro linijos įspėja, kad tokius keleivius gali įtraukti į nepageidaujamų keleivių sąrašus ir niekada jiems nebeparduoti lėktuvo bilietų.

Keliaudami lėktuvu gyventojai tikisi greitai ir patogiai pasiekti kelionės tikslą. Tačiau pasitaiko, kad lėktuvai vėluoja. Ir kartais tai nutinka dėl keleivių sukeltų konfliktų. Lietuvos oro uostų atstovas tikina, kad konfliktiški keleiviai gali būti perduoti policijai. Tuo metu oro linijos įspėja, kad tokius keleivius gali įtraukti į nepageidaujamų keleivių sąrašus ir niekada jiems nebeparduoti lėktuvo bilietų.

REKLAMA

Socialiniame tinkle vilnietė Vaiva skundėsi tautiečio išsišokimais oro uoste, dėl kurių vėlavo skrydis į Norvegiją.

„Jau keletą metų gyvenu Norvegijoje, dažnai skraidau į Lietuvą. Tačiau tokio nuotykio dar nebuvau patyrusi, kai sausio mėnesį, po atostogų Lietuvoje, skridau atgal į Norvegiją.

Kai visi keleiviai jau buvo beveik sulaipinti į lėktuvą, vienas išgėręs vyras pradėjo pasakoti, kad turi sprogmenų. Oro linijų darbuotojai iš karto sureagavo, jie ėmė tikrinti lėktuvą, išsivedė tą vyrą. Tačiau skrydis dėl to vėlavo vieną valandą, visi turėjote tiesiog laukti, kol vyko patikrinimas“, – skundėsi moteris.

REKLAMA
REKLAMA

Ji piktinosi tautiečio elgesiu.

„Skridau su mažu vaiku, ar galite įsivaizduoti, kaip apskritai sunku keliauti su vaikais. O dabar teko papildomai laukti. Tačiau susierzino ne tik žmonės, skrendantys su vaikais, bet apskritai visi keleiviai.

REKLAMA

Kodėl turime kentėti, jeigu kažkoks išgėręs žmogus daro nesąmones. Išgėrusių žmonių apskritai nereikėtų įleisti į lėktuvą“, – piktinosi moteris.

Šis moters įrašas sulaukė komentatorių dėmesio.

„Labai gaila, kad ne tik keleiviai, bet ir įgula patyrė nepatogumų. Tačiau tas žmogus su tomis oro linijomis jau nebeskraidys. Jis paprasčiausiai bus įtrauktas į juodąjį sąrašą ir nebegalės nusipirkti skrydžio bilietų“, – rašė moteris.

REKLAMA
REKLAMA

Kita komentatorė jai antrino.

„Tikra tiesa, oro linijos nebenori rizikuoti ir probleminius klientus tiesiog užblokuoja. Toks sprendimas – geriausias, niekada nežinai, kada probleminis keleivis vėl iškrės kokią nesąmonę“, –  rašė kita komentatorė.

O kitas vyras pastebėjo, kad tik į Norvegiją skrendantys keleiviai gali taip elgtis.

„Jau ne kartą teko girdėti, kad emigravę tautiečiai nemoka normaliai elgtis lėktuvuose, o ši istorija viską tik patvirtina“, – rašė vyras.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Konfliktų priežastis oro uostuose – alkoholis?

Lietuvos oro uostų Saugos ir saugumo departamento direktorius Vidas Kšanas komentavo, kad kiekviena situacija yra skirtinga, tačiau visais atvejais, kai yra pažeidžiama viešoji tvarka oro uoste arba kyla grėsmė aviacijos procesams, saugumui – tokie keleiviai yra perduodami teisėsaugos pareigūnams, o jie vėliau atlieka tyrimą.

REKLAMA

„Lietuvos oro uostuose per savaitę fiksuojame maždaug po vieną ar du tokius atvejus, kai keleiviai prieš laipinimą į skrydį elgiasi neadekvačiai, nepagarbiai ar kelia pavojų aplinkiniams, todėl turime kreiptis į policijos pareigūnus.

Dažniausia tokio neigiamo elgesio priežastis – nesaikingai vartojamas alkoholis prieš skrydį“, – sakė specialistas.

Anot jo, kiekviena oro linijų bendrovė, susidūrusi su konfliktiškai keleiviais, problemas sprendžia skirtingai

REKLAMA

„Viskas priklauso nuo bendrovės taikomos politikos ir konkretaus keleivio elgesio tam tikroje situacijoje. Kalbant bendrai, pasitaiko atvejų, kai visam ar ilgesniam laikui keleiviai yra įtraukiami į nepageidaujamų keleivių oro bendrovių sąrašus. Tačiau tokie atvejai yra pakankamai reti“, – komentavo V. Knašas.

Įtraukia į juoduosius sąrašus

Oro linijų „Wizz Air“ su portalu tv3.lt pasidalijo bendromis vežimo sąlygomis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Anot jų, bendrovė turi teisę atsisakyti vežti keleivį, kuris pažeidė elgesio kodeksą ankstesnio skrydžio metu, ir pagrįstai mano, kad toks elgesys gali pasikartoti.

„Tokiomis aplinkybėmis oro linijų bendrovė taip pat gali atsisakyti priimti būsimus keleivio užsakymus, kol bus padengtos visos nesumokėtos išlaidos ir (arba) kol bendrovė įsitikins, kad toks keleivis nebekelia pavojaus kitiems keleiviams, įgulai ar antžeminiam personalui“, – įspėjo bendrovė.

tv3.lt

Jai mat vaikas, o kai tie vaikai pora valandu kelionej rekia ir spardo kitu keleiviu kedes, tai cia vaiku teises?
Ieskini kai bendrovė pateiktų tokiam keleiviui keliolika tūkstančių, tai baigtusi tokie bajeriai
O tu savanoriškai išsikastruok ir nebereiks bijot dėl savo "kiaušynės"... Bukumo bokštas...
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų