Kadangi šis modelis yra skirtas Šiaurės Amerikos rinkai, standartinis modelis komplektuojamas su 3,5 litro darbinio tūrio, 6 cilindrų varikliu, kuris puikiai sugeba susitvarkyti su pakankamai dideliu automobilio svoriu ir dar sunkesniais vienatūrio keleiviais.
Tradiciškai, tokio tipo projektai sulaukia daugybės radikalių pakeitimų. Automobilį tobulinantys automanai iš pradžių nusprendžia atsikratyti visos nereikalingos komforto įrangos, garso izoliacijos ir kitų atributų, kurie yra būdingi normaliems automobiliams. Tačiau milžinišką tarpinį suslėgto oro aušintuvą priekinėje dalyje turintis vienatūris iki šiol turi visus gamykloje sumontuotus privalumus : odinės sėdynes, oro kondicionierių, keletą ekranų, puikią garso sistemą, ir šis didžiulis septynvietis automobilis turi 1000, o tiksliau - 1043 arklio galias, kurios su kiekvienu akceleratoriaus paspaudimu bando iš proto išvesti priekinius varančiuosius ratus.
Po trijų metų eksploatacijos, projekto autoriai nusprendė parduoti savo greitą kelioninį automobilį, kuris į naujus namus iškeliaus pas tą automaną, kuris „Mecum“ aukcione pasiūlys didžiausią kainą.
Modifikacijų sąrašas :
- 6 laipsnių mechaninė pavarų dėžė
- Turbonetics 7265 turbina
- RG45 wastegate'as
- Spearco tarpinis suslėgto oro aušintuvas
- Arias 9.0:1 kaltiniai stūmokliai
- Bisimoto alkūninis velenas
- Supertech vožtuvai
- AEM variklio valdymo programa
- Orinės pakabos komplektas
- 20 colių R40 ratlankiai
- Bisimoto saugos lankai