Jeigu bent vieną kartą buvote „Taikos draguose“ - žinosite, jog mėgėjiškos traukos lenktynės nėra vienintelė pramoga. Šalia įvažiavimo į lenktynių trasą išsirikiavo kelios dešimtys puošnių, išskirtinių, akį traukiančių automobilių. Nuo „WHYNot“ valstybiniu numeriu pasipuošusio „BMW M5“ iki netradicinės išvaizdos „Mercedes Benz“. Pastarasis modelis sulaukė daugiausiai dėmesio, nes „work in progress“ išvaizda traukė visus kaip bites prie medaus.
„Low N Slow“ nominacija buvo įteikta būtent šiam vokiško automobilio savininkui. Tuo tarpu „Reto vaizdo“ nominacija buvo įteikta automanui, kuris į „Taikos dragus“ atsivežė 1983 metų gamybos „Opel Corsa“ su 2.0 litrų darbinio tūrio, 150 arklio galių išvystančiu varikliu. Egzotika!
Ironiška, tačiau akceleratoriaus pedalo užkalbėtojų arenoje geriausiai sekėsi vienam iš „Taikos dragų“ organizatorių ir nuolatiniam Lietuvos drago čempionato dalyviui - Laurynui Simonavičiui, kuris su traukos lenktynėms paruošta „Mazda 323 GTX“ nepaliko vilčių net ir agresyviau atrodantiems bolidams.
Tinkamai apšilę kojas, „Taikos dragų“ dalyviai jau pradėjo ruoštis sekančiam etapui, kuris įvyks balandžio 28 dieną, toje pačioje vietoje, tuo pačiu laiku.
Organizatorių teigimu, antrasis „Taikos dragų“ etapas bus dar triukšmingesnis ir įdomesnis, nes į balandžio 28 dieną įvyksiančias lenktynes atvyks didesnis kiekis dalyvių, kurie vairuoja pajėgesnę, profesionaliai parengtą techniką, tad iškovoti pirmąją vietą antrame „Taikos dragų“ etape bus žymiai sunkiau.
GALERIJA
Nuotraukų autorius - A&D Photography