Permaininga kova
Į „Time Attack“, lenktynių laikui važiavimus susirinko net 58 vairuotojai, o prie B lygos sprinto lenktynių starto stojo 13 automobilių. Nors daliai vairuotojų tai buvo pirmosios varžybos su tiesiogine kova dėl pozicijų, šie nustebino gražia kova, apskaičiuotais lenkimais, gera gynyba ir greitu važiavimo tempu.
Nors iš pradžių atrodė, kad šiose varžybose bus du aiškūs lyderiai galingesniais GT klasės automobiliais, aplinkybės susidėliojo taip, kad aštri kova vyko nuo pat pirmojo iki paskutinio rato abiejuose važiavimuose. Laurynas Krikščiūnas su „BMW M4“ neišvažiavęs į kvalifikaciją startavo iš paskutinės pozicijos, ir pirmajame važiavime jam teko brautis į priekį. Naujokai stebino gera gynyba ne tik žiūrovus, tad Laurynui teko gerai paplušėti prie vairo. Antrajame važiavime sustreikavo lyderio Karolio Blėdžio „Audi S4“ variklis. Šiam praradus kelias pozicijas kova vėl užgimė iš naujo. Stebino Dovido Najaus tempas su „BMW E30“, kuris permainingame antrajame važiavime dėl pergalės kovojo su Laurynu Krikščiūnu. Per du sprinto lenktynių važiavimus po 8 ratus lenkimų ir pasikeitimų pozicijomis buvo daugiau, nei žiūrovai įpratę matyti A lygos varžybose.
Susumavus rezultatus, GT klasėje laimėjo Karolis Blėdis, antras – Laurynas Krikščiūnas. Trečias – Tadas Kaušakys su BMW E36. R3000 klasėje užtikrintai laimėjo su galingesniais GT automobiliais kovojęs Dovidas Najus. Antroje vietoje – Edvinas Plaušinis su BMW 120d. Trečias – Aurimas Kairys su BMW E36. R2000 klasėje Vygantas Jauniškis laistė pergalės šampaną, o Kristupas Šablinskas juo plovė sielvartą, mat antrajame važiavime pasirinkęs ne tą pavarą pabaigė savo automobilio variklio gyvenimą. Abu jie važiavo „Honda Civic“ modeliais.
Kai kurie persistengė
Savo užsispyrimu laimėti stebino ir „Time Attack“, lenktynių laikui dalyviai. Stebino taip, kad „Rescue Car“ automobilyje budėję teisėjai vos spėjo atsipūsti. Naujasis „Ring Challenge“ gelbėjimo automobilis „Ford Ranger Raptor“ įveikė ne ką mažiau ratų, nei kai kurie automobilius dalimis po trasą išbarstę nelaimėliai. Teisėjai juokavo, kad su šiuo V6 variklį turinčiu galiūnu jie galėtų varžytis įskaitoje net ir tempdami kitą lenktyninį automobilį.
Skaudžiausiai varžybos baigėsi Mantui Malčiauskui, kuris supylė savo „Honda Civic“ į atitvarus. Tačiau jis vis vien sugebėjo vieną ratą įveikti per 1:27.562 min, kas jam užtikrino antrąją vietą SEMI2000 įskaitoje. Čia laimėjo Agnius Narbutas, ratą įveikęs per 1:25.656 min. Trečias – Vykintas Šakalis, finišo liniją kirtęs praėjus kiek daugiau nei 1:30 min nuo starto. Visi jie važiavo „Honda Civic“ automobiliais.
SEMI3000 nepavejamas buvo Gintas Mackevičius, su BMW E36 ratą pravažiavęs per 1:23.954. Nuo jo pusantros sekundės atsiliko Darius Naujalis su BMW, o trečioje vietoje – Redanas Jankaitis, kuriam su „Honda Integra“ iki antrosios vietos pritrūko vos penktadalio sekundės.
SEMI3000+ įskaitoje geriausiai pasirodė po keturių metų pertraukos į trasą grįžęs Lukas Švedas, „Toyota MR2“ automobilius ratą su papildomomis stabdymo zonomis įveikęs per 1:24.719 min. Antroje vietoje – Emilis Bakanauskas su „Audi S5“, trečioje – Simonas Kazbaras su „Audi S3“.
Tarp visiškai standartinių automobilių, STC2000 klasėje greičiausias buvo Mantas Vrubliausias su „Subaru BRZ“, jo laikas – 1:29.417. Antroje vietoje, atsilikęs vos puse sekundės – jo brolis Darius Vrubliauskas su „Renault Clio“. Trečias – Orestas Burgaila su „Honda Civic“.
STC3000 klasėje laimėjo Mindaugas Baranauskas, antras – Mark Los, trečias – Benas Čyvas. Visi vairavo BMW. Laimėtojas ratą apvažiavo per 1:25.460.
Jau tradiciškai, didžiausią STC3000+ klasės apdovanojimą pasiėmė Vytas Bilinskas su „Porsche 911“, tačiau šį kartą atsirado, kas jam liptų ant kulnų. Tai buvo Simonas Balčiūnas su BMW E36, kuris vos 0,129 sekundės atsiliko nuo ratą per 1:21.481 min pravažiavusio Vyto. Trečias – Daumantas Vitkevičius su „Seat Leon Cupra“ universalu.
„Ring Challenge“ šiemet atsirado naujos klasės istoriniams automobiliams. Čia greičiausias su antros kartos „Volkswagen Golf GTI“ buvo Egidijus Iminavičius, ratą apsukęs per 1:31.680. O automobilį iš rytų bloko geriausiai vairavo Vilius Staniulionis, ratą su „Lada penktuku“ įveikęs per 1:34.064.
Važiavo ir profesionalai
Pasimatuoti į „Ring Challenge“ užsuko ir profesionalai. Čia artėjančioms „BMW 325 Cup“ varžyboms treniravosi net 8 jų dalyviai. Greičiausias „Time Attack“ sesijose buvo Egidijus Gražys, ratą įveikęs per 1:22.753. Mažiau nei sekundė už jo – Mantas Maciulevičius, dar sekundė už jo – trečiosios vietos laimėtojas Algirdas Plečkaitis.
PRO GT klasėje greičiausias buvo Gabrielius Krikščiūnas su „BMW M4“, ratą įveikęs per 1:19.846, antras – tuo pačiu automobiliu važiavęs jo brolis Laurynas. Jis buvo puse sekundės lėtesnis. Trečias likęs Tomas Isiūnas su „Audi S4“ nuo nugalėtojo atsiliko 1,2 sekundės.
PRO2000 klasėje greičiausias buvo Kristupas Šablinskas su „Honda Civic“. Jo laikas – 1:22.266. Antras – Tomas Jatkevičius su pirmos kartos „Golf GTI“, atsilikęs 0,8 sekundė. Ironiška, tačiau nugalėtojų automobiliai sugedo. O trečioje vietoje likusio Vaidoto Streckio „Fiat Coupe“ iššūkį atlaikė.
Absoliučiai geriausią rato įveikimo laiką sekmadienį parodė PRO3000 klasės dalyvis Vaidas Budrys su BMW 123d. Jis „Nemuno žiedą“ apvažiavo per 1:18:364.
Antrasis „Ring Challenge“ etapas vyks jau po dviejų savaičių, liepos 7-8 dienomis, ir bus jungtinis kartu su Baltijos šalių žiedinių lenktynių čempionato varžybomis.