• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nors „Mazda“ nėra toks didelis ir įtakingas automobilių gamintojas kaip „Honda“ ar „Toyota“, tačiau tai nėra svarbu. „Mazda“ niekuo nenusileidžia didžiausiems automobilių gamintojams, ypač kai ateina metas pakalbėti apie entuziastams skirtus modelius.
Vienas mėgstamiausių „Mazda“ modelių išlieka jau nebegaminamas „RX-7“. Nors pati paskutinė modelio karta siekė įgelti patiems geriausiems sportiškiems automobiliams iš Europos, tačiau patraukliausia „RX-7“ modelio karta buvo gaminama nuo 1986 iki 1991 metų.

Nors „Mazda“ nėra toks didelis ir įtakingas automobilių gamintojas kaip „Honda“ ar „Toyota“, tačiau tai nėra svarbu. „Mazda“ niekuo nenusileidžia didžiausiems automobilių gamintojams, ypač kai ateina metas pakalbėti apie entuziastams skirtus modelius.
Vienas mėgstamiausių „Mazda“ modelių išlieka jau nebegaminamas „RX-7“. Nors pati paskutinė modelio karta siekė įgelti patiems geriausiems sportiškiems automobiliams iš Europos, tačiau patraukliausia „RX-7“ modelio karta buvo gaminama nuo 1986 iki 1991 metų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

1987-mazda-RX-7-turbo-II-godspeed-intercooler


Šiuo modeliu susižavėjo ir jaunuolis vardu Buckey. Šiuo automobiliu vyrukas susidomėjo dar būdamas penkiolikos-šešiolikos metų. Pamatęs keletą įdomių vaizdo klipų, kuriuose japonai su įvairiausio plauko automobiliais slysta šonu. Buckey susižavėjo tokiais meistrais kaip : Haraguchi, Daigo Saito, Naoki Nakamura ar JTP. Pasak jo, įkvėpimo jis sėmėsi būtent iš šių vyrų, kuriems automobilis yra ne tik transporto priemonė.
Buckey šį „RX'ą“ įsigijo maždaug 2007-2008 metais. Jis šią „Mazda“ įsigijo norėdamas pradėti savo karjerą mėgėjiškuose „drifto“ čempionatuose. Nors pirmieji rezultatai buvo neblogi, tačiau didžiausias galvos skausmas buvo „RX-7“. Po kiekvienų varžybų sugesdavo vienas ar kitas komponentas, todėl dalyvauti varžybose tapo kančia.

REKLAMA

1987-mazda-RX-7-turbo-II-varrstoen-ES2-wheels-05


Vis dėlto viskas pasikeitė 2009 metais, kai Buckey nusprendė dalyvauti šiek tiek rimtesnėje lygoje. Kartu su rėmėjų pastangomis, jaunuolis gavo galimybę sudalyvauti „Las Vegas Pro-Am“ čempionate, kuriame reikia patikimo ir galingo automobilio. Rėmėjai siūlė išmesti senąjį „RX-7“ į metalo laužą, tačiau juk sena meilė nerūdija!
Vietoj pačio lengviausio scenarijaus, vyrukas pasirinko sunkesnį - sukurti konkurencingą „RX-7“ bolidą, kuris po kiekvienų varžybų išsilaižytų randus ir tęstų kovą toliau.

REKLAMA
REKLAMA

1987-mazda-RX-7-turbo-II-bride-japan-EXASIII-driver-seat-06


Proga sudalyvauti „Pro-Am“ lenktynių serijoje atsiranda ne kiekvieną dieną. Jeigu šioje lenktynių serijoje tave pastebės didesni, storesnes pinigines turintys rėmėjai, Buckey galėtų įgyvendinti savo svajonę persikelti į „Formula Drift“ lygą.
Problemų buvo labai daug, kurias išspręsti prireikė nemažai laiko. Iki čempionato pradžios likus vos dviem savaitėm, automobilis neturėjo variklio ir interjero. Ačiū dievui, kad 14 bemiegių naktų atsipirko su kaupu, nes pirmame „Pro-Am“ čempionato etape Buckey sugebėjo užimti antrą vietą!
Kol komanda pradėjo ruoštis antrajam etapui, Buckey su dviem draugais pradėjo spręsti kitą problemą. Vyrukas po varžybų buvo nelabai patenkintas po kapotu slypinčiu varikliu, todėl teko imtis ryžtingų priemonių. Jis įsigijo „FC 13B“ turbininį motorą ir kibo į darbus. Variklis turi tik keletą standartinių detalių, nes norint iš šio motoro išspausti viską, teko sumontuoti du turbokompresorius, naują kolektorius, stūmoklius ir t.t.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

1987-mazda-RX-7-turbo-II-bubble-shift-knob-04


Į antrąjį etapą komanda atvyko lydima problemų. Vos tik išvažiavus į trasą, baltą vėliavą iškėlė sankaba. Buckey teigia, kad norint sugrįžti į varžybas, jie turėjo vos 45 minutes per kurias komanda privalėjo atsivežti naują sankabos komplektą, sugrįžti atgal ir ją sumontuoti į automobilį. Dėka organizuotos komandos, automobilis ne tik gavo naują sankabos komplektą, bet ir sugebėjo laimėti antrąjį „Pro-Am“ čempionato etapą.
Šis raudonos spalvos „RX-7“ yra puikus įrodymas, kad kruopštus darbas, atsidavimas gali nuversti kalnus. Tikėkimės, kad šis entuziastas galės greitu metu išbandyti savo jėgas pačioje stipriausioje „Formula Drift“ lygoje.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų