Ši daina jau kelias dienas išlieka itin populiari ir klausoma.
Kaip teigia wiwibloggs.com, ši daina buvo klausomiausia vasario 17d. Jos tądien klausėsi net 19 722 vartotojai. Džiugu, kad tokiu susidomėjimu, ši daina atsidūrė tarp TOP, kuriuose galima išvysti ir Billie Eilish ar The Weeknd.
Primename, kad anot https://wiwibloggs.com, Lietuva patenka į tikrai aukštą poziciją ir instagrame pasidalijo statistika.
Pasirodžius šiai nuotraukai internautai pradėjo rašyti, kad palaiko Lietuvos pasirodymą. Taip pat teigė, kad jie yra verti nugalėti. Remiantis lažybomis, Lietuvai pranašaujama 2 vieta.
Naujienų portalas tv3.lt primena, kad grupė „The Roop“ šeštadienį iškovojo pergalę nacionalinėse „Eurovizijos“ atrankose, o publiką papirko ne tik jų įsimenanti daina, bet ir išskirtinis šokis.
Dar prieš finalą grupė sulaukė daug dėmesio ir todėl, kad prie „Žalgirio“ arenos surengė didžiulį flashmobą kartu su savo gerbėjais – visi kartojo judesius ir atliko „The Roop“ dainą. Pasirodo, kad idėja tai padaryti gimė sulaukus tokios idėjos iš vieno komentaro socialiniuose tinkluose, o dabar flashmob’us grupės nariams siūlo daryti ir užsienio šalys, pavyzdžiui, Jungtinė Karalystė bei Nyderlandai.
Ne kartą keitėsi ir grupės narių įvaizdis. Pasirodo, kad už visa tai atsakinga stilistė Glorija Gžimailaitė, kuriai grupės nariai negailėjo gražiausių žodžių.
„Su ja tariuosi daugiausiai aš, nes man patinka įkišti trigrašį, jausti, kaip aš norėčiau atrodyti, ir kaip ne. Glorija turi labai gerą pojūtį. Pavyzdžiui, kaip pas Mantą atsirado šortai? Jis užsidėjo kelnes ir pasakė, kad viskas gerai, bet reikėtų šortų. Glorija iškart ėmė ir nukirpo“, – besijuokdamas tv3.lt vaizdo konferencijos metu sakė V. Valiukevičius.
„Su tais tiesiog nukirptais šortais – be jokių pagražinimų, neapsiūtais – aš ir pasirodžiau finale“, – pridėjo ir pats Mantas.