• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Sekmadienį „Žalgirio“ arenos stogą nukelti pabandžiusios, jau tradicinėmis virtusios „Arena Motor Show“ varžybos žiūrovus stebino ne tik prie įėjimo pasitinkančiu Dakaro bolidu, bet ir techninių problemų gausa.
Sekmadienio rytą Kauno Nemuno saloje susirinkę Europos drifto meistrai buvo pasitikti Lietuvos drifto rinktinės. Po trumpo teisėjų lūkesčių išdėstymo, prasidėjo treniruotės. Čia netruko pasižymėti Aurimas Vaškelis – pirmu savo važiavimu Aurimas prarado galinį posūkį, antruoju – jau ir stabdžių žibintą. Kiek apramintas komandos draugų, pilotas skyrė daugiau laiko pripratimui prie ryte dar itin slidžios dangos ir tolimesnių susidūrimų su sienomis išvengė. Savo pasirodymą dar treniruočių metu apmaudžiai baigė 2013-ųjų čempionas Jakub „Musk“ Tatara. Itin efektingai pradėjęs savo važiavimus, Jakubas turėjo susitaikyti su liūdna tiesa – jo M-serijos variklis neatlaikė kompresoriaus slėgio ir kiaurai viską į žemę išspjovė variklio stūmoklio gabaliukus. Kiek nuliūdęs Jakub dar bandė mastyti, kaip galėtų tęsti varžybas, tačiau jam teko pasitenkinti žiūrovo pozicija.

Sekmadienį „Žalgirio“ arenos stogą nukelti pabandžiusios, jau tradicinėmis virtusios „Arena Motor Show“ varžybos žiūrovus stebino ne tik prie įėjimo pasitinkančiu Dakaro bolidu, bet ir techninių problemų gausa.
Sekmadienio rytą Kauno Nemuno saloje susirinkę Europos drifto meistrai buvo pasitikti Lietuvos drifto rinktinės. Po trumpo teisėjų lūkesčių išdėstymo, prasidėjo treniruotės. Čia netruko pasižymėti Aurimas Vaškelis – pirmu savo važiavimu Aurimas prarado galinį posūkį, antruoju – jau ir stabdžių žibintą. Kiek apramintas komandos draugų, pilotas skyrė daugiau laiko pripratimui prie ryte dar itin slidžios dangos ir tolimesnių susidūrimų su sienomis išvengė. Savo pasirodymą dar treniruočių metu apmaudžiai baigė 2013-ųjų čempionas Jakub „Musk“ Tatara. Itin efektingai pradėjęs savo važiavimus, Jakubas turėjo susitaikyti su liūdna tiesa – jo M-serijos variklis neatlaikė kompresoriaus slėgio ir kiaurai viską į žemę išspjovė variklio stūmoklio gabaliukus. Kiek nuliūdęs Jakub dar bandė mastyti, kaip galėtų tęsti varžybas, tačiau jam teko pasitenkinti žiūrovo pozicija.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

A. Lauciaus nuotrauka


Vos tik prasidėjus renginio atidarymo ceremonijai, siurprizą pateikė ir Tado Adomaičio bolidas. Šiam bandant įspūdingai išlėkti ant arenos betono, Tado bolidas liko stovėti vietoje. Nuo itin staigaus galingumo perdavimo į galinius ratus, apmautus itin kibiomis padangomis nusisuko abu „BMW“ pusašiai, tačiau sėkmingos komandos reakcijos dėka, jie buvo operatyviai pakeisti ir antru bandymu Tadui pavyko išriedėti sėkmingai.
Pirmuoju, kiek rimčiau išbandžiusiu apsauginio betono kietumą tapo Ukmergės ASK pilotas Benediktas Čirba. Šiam, savo „Nissan S14“ bolido galu kiek kliudžius apsauginius barjerus, automobilis atšoko ir jau nosimi nėrė į negailestingą sieną. Kiek kraupiai iš pradžių atrodęs sumaitotas automobilis netrukus buvo apžiūrėtas ir neradus didelių apgadinimų, Benediktas nusprendė užimti žiūrovo vietą, o jau rytoj kibti į atstatymo darbus. Ankštoje arenos aikštelėje išsitekti problemų turėjo ir kiti dalyviai – „Drift Devils“ komandos atstovas Kęstutis Kelpša džiaugėsi, jog visų septynių jo suskaičiuotų kontaktų su betonu metu jis prarado tik vieną galinę lempą ir rimtesnių sužeidimų išvengė.
Po Benedikto Čirbos skrydžio į betono glėbį, likę pilotai kiek atsargiau pradėjo žvelgti į važiavimą, tačiau tai techninių bėdų virtinės nesustabdė – drifto karalius Andrius Čibirka netikėjo savo akimis, kai komandos draugai keitė jau šeštą pusašį, kuriuos Andriaus septynis šimtus arklio galių turintis „BMW“ gliaudė kaip saulėgrąžas. Būtent vieno tokio lūžio metu Andrius atvėrė kelią į tolimesnę kovą Dariui Kepežinskui, o šis, nieko nelaukdamas, išprovokavo savo komandos draugo Gedimino Levicko klaidą ir sukūrė sensaciją – dyzelinis, kiek daugiau nei tris šimtus arklio galių turintis „Compact“ klasės „BMW“ ir prieš metus į šį sportą grįžęs Darius išvengė techninių bėdų ir nušluostęs nosis savo konkurentams, laimėjo „Arena Motor Show“ ir dviejų tūkstančių eurų piniginį prizą, trečias liko su variklio problemomis visą dieną kovojęs Andrius Vasiliauskas. Darius visą dieną stebino savo pastoviu tempu ir pelnytai prasiskynė kelią per visą virtinę stiprių varžovų – būtent jis namo išsiuntė latvį Kristaps Sapals, po jo be problemų įveikė ir itin stipriai save tokioje aikštelėje atradusį Ingus Jekabsons. Pastarasis taip pat nustebino publiką eliminuodamas vieną iš favoritų, itin įspūdingą techniką vairavusį Janį Eglite.

REKLAMA


Kartu su drifto varžybomis, „Žalgirio“ arena priėmė ir daugiakovės meistrus. Prie starto linijos šį syk stojo du ralio atstovai – Ramūnas Čapkauskas ir Vytautas Švedas, bei kroso meistras, Lietuvos viltis pasaulio auto-kroso čempionate Ernestas Staponkus. Kartingo garbę gynė Ignas Gelžinis, „Seat Leon Cupra“ trasą įveikti bandė jo brolis Jonas Gelžinis, o drifterių garbę ginti stojo „Republic-NP Team“ atstovas Povilas Lencevičius su savo atnaujintu „BMW Z3“. Dviračių transporto priemonių šį syk buvo kiek mažiau – po daug simpatijų susilaukusio pasirodymo arenos svečiams, į daugiakovės trasą išlėkė tik Šarūnas Kezys. Drifto treniruočių ir porinių važiavimų kiek pagumuotą dangą dalyviai bandė įveikti įvairiai – vengdami slydimo ir bandydami kuo greičiau įveikti trumpas tiesiąsias arba slysdami kuo mažesniu kampu. Revanšas šį syk buvo pasiektas ir praeitų metų čempioną Vytautą Švedą nuvainikavo komandos draugas Ignas Gelžinis, sėdėjęs už kartingo vairo. Ignui sekundės dalimis pavyko aplenkti antroje vietoje likusį Ramūną Čapkauską, o nieko bendro su laiko limitais neturinčios sporto šakos atstovas Povilas Lencevičius liko trečias.
Beveik du su puse tūkstančio žiūrovų taip pat gavo šansą tiesiogiai išgirsti kaip  jaučiasi žmogus, vežamas ralio bolido keleivio sėdynėje. Tokią galimybę suteikė jau minėtas Vytautas ir Ramūnas, savo „Mitsubishi Lancer Evo“ bolidais suteikę taksi pasivažinėjimą renginio vedėjams. Šie liko kiek apsvaigę, bet patenkinti. Tokia pati minia taip apžiūrėjo ir arenos koridoriuose išrikiuotus Lietuvos pasididžiavimus – auksarankių autosporto inžinierių darbus.
„Arena Motor Show“ organizatoriai džiaugėsi, jog nepaisant visų techninių bėdų, kurias patyrė pilotai, renginys vis tik pasisekė ir tūkstančius arklio galių į areną atsivežę užsienio svečiai turėjo tyliai patraukti namo, žvelgdami kaip tą patį darė jau taurėmis nukrautas Dariaus Kepežinsko dyzelinis „BMW“.



[nqspoll id="161"]

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų