Draudikai vis dažniau linksta išmokas už nedidelius automobilių apgadinimus su klientais suderinti telefonu ir pinigus sumokėti be automobilio apžiūros. Draudimo bendrovė „PZU Lietuva“ per pirmąjį šių metų mėnesį telefonu suderino beveik dvigubai daugiau išmokų pagal kasko sutartis ir beveik triskart daugiau įvykių pagal vairuotojų civilinės atsakomybės sutartis palyginus su tuo pačiu laikotarpiu pernai.
„Rinkoje nusistovėjusios transporto priemonių remonto darbų kainos, todėl, klientui apibūdinus sugadinimus, nėra sunku nustatyti, kiek vidutiniškai kainuos automobilio remontas. Būtent tokią sumą klientui ir pasiūlome, negaišindami jo laiko. Vairuotojams tai leidžia dvigubai greičiau gauti reikiamą remontui sumą ir susitvarkyti automobilį“, - teigė žalų departamento direktoriaus pavaduotojas Modestas Žilionis.
Pasak jo, pažangi pasaulinė draudimo praktika rodo, kad patyrę draudimo bendrovės ekspertai gana tiksliai telefonu nustato automobilio pažeidimus ir gali suderinti su savininku draudimo išmokos dydį bei nedelsiant išmokėti pinigus.
„Prieš kurį laiką vairuotojams buvo gana keista, kad apgadintos transporto priemonės nereikia parodyti specialistams ir kad pasitikima jų žodžiais bei pateikta informacija telefonu. Savo ruožtu telefonu suderintų žalų augimas rodo, kad vairuotojai jau įvertino tokią praktiką ir pasitiki draudikais, sutikdami su pasiūlytomis sumomis“, - mano M. Žilionis.
Žalų valdymo ekspertas atskleidė, kad bendrovė, matydama paprastesnio žalų administravimo sėkmę, artimiausiu metu ketina telefonu suderinti ir turto draudimo nuostolius.
Visuomenės apklausos rodo, kad 45 proc. gyventojų greitą pinigų išmokėjimą vertina kaip svarbiausią draudiko veiksmą.