Bene didžiausias šio projekto išskirtnumas - jaunų inžinierių sugebėjimas sinchronizuoti abiejų variklių ir transmisijų darbą. Kitaip negu kiti panašaus tipo projektai, kurie turi du variklius, bet vieną pavarų dėžę ar varantį veleną, amerikiečių sukonstruotame projekte yra du varikliai, dvi transmisijos, tačiau automobiliui įsibėgėti padeda tik vienas akceleratoriaus pedalas, o dviejų transmisijų tolygų darbą užtikrina speciali programinė įranga.
400 arklio galių išvystančios jėgainės leidžia šiam „Prelude“ iki 100 km/val. įsibėgėti per maždaug 4 sekundes, o 1/4 mylios atstumą jis įveikia per maždaug 12 sekundžių.
Jaunieji inžinieriai teigi, jog jų projektas tiesiojoje gali be didelio vargo įveikti „Audi R8“ ar „Ferrari California“, o posūkiuose nenusileis net ir „Mitsubishi EVO“ ar „Subaru Impreza WRX STI“.