Remiantis naujausia „Airbus“ Pasaulio rinkų prognoze, per ateinančius 20 metų oro eismas augs 4,7 proc. kasmet, todėl reikės 29,22 tūkst. naujų keleivinių ir krovininių orlaivių, kurie kainuos beveik 4,4 trln. JAV dolerių. Iš jų – 28,35 tūkst. keleivinių orlaivių, kurių vertė 4,1 trln. JAV dolerių. Dalis jų pakeis jau esamus keleivinius orlaivius efektyvesniais, prognozuojama, kad skaičius sieks 10,4 tūkst. Šiuo metu pasaulyje yra 17,74 tūkst. orlaivių, o iki 2032 m. pasaulinė flotilė padvigubės, pasiekdama beveik 36,56 tūkst. orlaivių skaičių.
Ekonominis augimas, auganti vidurinioji klasė, paslaugų prieinamumas, keliavimo patogumas, urbanizacija, turizmas ir migracija didina žmonių ir regionų tarpusavio pasiekiamumą ir skatina žmones keliauti dažniau. Didėjanti urbanizacija iki 2032 m. nulems megapolių skaičiaus padvigubėjimą nuo 42 iki 89, o 99 proc. pasaulio tolimųjų reisų srauto teks šiems miestams.
Eismo didėjimas lėmė vidutinio orlaivio dydžio augimą 25 proc., mat oro transporto bendrovės renkasi didesnius orlaivius arba didina jau turimus rezervus. Kaip skelbia Londono Hitrou oro uostas, didesni orlaiviai, pavyzdžiui, A380, kartu su didesnės krovos galimybe efektyviausiai išnaudoja ribotus laiko išteklius ir prisideda prie augančio keleivių skaičiaus, neatlikdami papildomų skrydžių. Koncentravimasis į tvarų augimą per pastaruosius 40 metų leido bent 70 proc. sumažinti suvartojamą kurą ir keliamą triukšmą, o ši tendencija tęsiasi su tokiomis inovacijomis kaip A320neo, A320 Sharklet, A380 ir A350 XWB.
„Iki 2032 m. Azijos – Ramiojo vandenyno regionas pasaulyje pirmaus pagal eismą, aplenkdamas Europą ir Šiaurės Ameriką. Šiandien vidutiniškai penktadalis besivystančių rinkų gyventojų skrenda bent po vieną kartą kasmet, o iki 2032 m. ši dalis išaugs iki dviejų trečdalių. Šis potraukis kelionėms oru reiškia, kad keleivių skaičius padidės daugiau nei dvigubai nuo dabartinių 2,9 mlrd. iki 6,7 mlrd. 2032 m., aiškiai parodydamas aviacijos svarbą ekonominiam augimui“, – sako John Leahy, „Airbus“ klientų padalinio vykdantysis direktorius.
Taip pat numatomas stiprus vietinių srautų augimas: Indija šioje srityje auga greičiausiai (beveik 10 proc.), neatsilieka ir Kinija bei Brazilija (7 proc.). Augdamas spartesniu už pasaulinį vidurkį 5,5 proc. tempu, Azijos – Ramiojo vandenyno regionas sudarys 36 proc. visos naujų keleivinių orlaivių paklausos, antrą vietą užims Europa (20 proc.) ir Šiaurės Amerika (19 proc.).
Labai didelių orlaivių rinkoje, kurioje dominuoja A380, atsiranda poreikis 1,334 tūkst. keleivinių orlaivių, kurių vertė – 519 mlrd. JAV dolerių. Iš jų 47 proc. bus reikalingi Azijos – Ramiojo vandenyno regionui, 26 proc. Artimiesiems Rytams ir 16 proc. Europai. A380 poreikis Azijos – Ramiojo vandenyno regione yra jo viduriniųjų klasių augimo atspindys, o pati vidurinioji klasė regione per ateinančius 20 metų turėtų padidėti keturis kartus.
Dviejų eilių lėktuvų rinkoje, kurioje, be kitų, įsitvirtinęs A350 XWB, prireiks 6,779 tūkst. orlaivių, kurių vertė – 1,82 trln. JAV dolerių. Iš jų 48 proc. nuo visų pristatymų bus reikalinga Azijos – Ramiojo vandenyno regionui, 15 proc. Europai ir 13 proc. Artimiesiems Rytams.
Vienos eilės lėktuvų rinka sudaro 71 proc. pristatymų ir jai prireiks 20,242 tūkst. orlaivių, kurių vertė – 1,80 trln. JAV dolerių. Azijos – Ramiojo vandenyno regionui reikės 34 proc. pristatymų, antrą vietą užims Šiaurės Amerika ir Europa, kurioms reikės po 23 proc. Pasaulinė žemų kainų bendrovių sėkmė, ypač juntama Europoje ir vis labiau – Azijoje, Artimuosiuose Rytuose ir Afrikoje, padeda pasiekti naujas rinkas ir suteikia galimybę patirti skrydžių naudą anksčiau neskraidžiusiems šių regionų gyventojams. Iki 2032 m. tokios bendrovės savo užimamą eismo rinkos dalį bus padidinusios nuo dabartinių 17 proc. iki 21 proc.