Itin kompaktiški pikapai Europoje praktiškai neegzistuoja, tačiau tai nereiškia, jog senajame žemyne neliko žavaus „Caddy“ pikapo gerbėjų. Anaiptol. Toks automobilis gali būti tinkamas norint pradėti išskirtinį, vienetinį projektą.
Kuomet paminėjome išskirtinumą, mes neturėjome omenyje sužemintos pakabos ar dailių eksterjero aksesuarų. Norėdami tinkamai apibrėžti išskirtinumo sąvoką rekomenduojame pažvelgti į štai šį „Caddy“, kurio bagažinės skyriuje slypi 8 cilindrų benzininis variklis.
Projekto autorius, norėdamas visapusiškai pakeisti „Volkswagen Caddy“ paskirtį, iš „Audi A6“ pasiskolino 4,2 litro darbinio tūrio agregatą, penkių laipsnių „Audi“ mechaninę pavarų dėžę bei užtikrino, jog variklis savo galią perduotų į galinius ratus.
Pakeitus jėgos agregatą, taip pat buvo atlikta daugybė kitų pakeitimų. Siekiant geriau paskirstyti svorį tarp ašių, priekinė buvo papildomai apkrauta, mat įprastoje variklio vietoje nieko nėra. Automobilis taip pat gavo naują išmetimo sistemą su keturiais išmetimo vamzdžiais, naują reguliuojamą važiuoklę, našesnius stabdžius ir hidraulinį rankinį stabdį.
Interjeras taip pat buvo pertvarkytas. Dabar jame yra saugos lankai, nuostabios „Recaro“ sėdynės, unikalus „Nardi Torino“ vairas, oda aptrauktas prietaisų skydelis su medžio apdaila.
Automobilį parduodantis asmuo tikina, jog „Caddy“ nuo atliktų modifikacijų pradžios įveikė maždaug 10 tūkst. kilometrų, todėl būsimam savininkui nereikės jaudintis dėl prastos techninės būklės. Vis dėlto, už šį unikalų automobilį prašoma suma – nemaža.
Skelbime nurodoma, jog automobilio savininkas norėtų už modifikuotą „Caddy“ gauti 42 tūkst. eurų.