• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS


Įmonių parkuose dažnai matomas „Volkswagen Caddy“ turi labai mažai ką bendro su savo tolimu giminaičiu. Pirmos kartos „Caddy“ ne tik buvo gerokai kompaktiškesnis, bet ir buvo gaminamas su pikapo kėbulo tipu.


Įmonių parkuose dažnai matomas „Volkswagen Caddy“ turi labai mažai ką bendro su savo tolimu giminaičiu. Pirmos kartos „Caddy“ ne tik buvo gerokai kompaktiškesnis, bet ir buvo gaminamas su pikapo kėbulo tipu.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Itin kompaktiški pikapai Europoje praktiškai neegzistuoja, tačiau tai nereiškia, jog senajame žemyne neliko žavaus „Caddy“ pikapo gerbėjų. Anaiptol. Toks automobilis gali būti tinkamas norint pradėti išskirtinį, vienetinį projektą.

REKLAMA

Kuomet paminėjome išskirtinumą, mes neturėjome omenyje sužemintos pakabos ar dailių eksterjero aksesuarų. Norėdami tinkamai apibrėžti išskirtinumo sąvoką rekomenduojame pažvelgti į štai šį „Caddy“, kurio bagažinės skyriuje slypi 8 cilindrų benzininis variklis.




Modifikuotas Volkswagen Caddy


Modifikuotas Volkswagen Caddy


Modifikuotas Volkswagen Caddy


Modifikuotas Volkswagen Caddy


Projekto autorius, norėdamas visapusiškai pakeisti „Volkswagen Caddy“ paskirtį, iš „Audi A6“ pasiskolino 4,2 litro darbinio tūrio agregatą, penkių laipsnių „Audi“ mechaninę pavarų dėžę bei užtikrino, jog variklis savo galią perduotų į galinius ratus.

REKLAMA
REKLAMA

Pakeitus jėgos agregatą, taip pat buvo atlikta daugybė kitų pakeitimų. Siekiant geriau paskirstyti svorį tarp ašių, priekinė buvo papildomai apkrauta, mat įprastoje variklio vietoje nieko nėra. Automobilis taip pat gavo naują išmetimo sistemą su keturiais išmetimo vamzdžiais, naują reguliuojamą važiuoklę, našesnius stabdžius ir hidraulinį rankinį stabdį.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA



Modifikuotas Volkswagen Caddy


Modifikuotas Volkswagen Caddy


Modifikuotas Volkswagen Caddy


Modifikuotas Volkswagen Caddy


Interjeras taip pat buvo pertvarkytas. Dabar jame yra saugos lankai, nuostabios „Recaro“ sėdynės, unikalus „Nardi Torino“ vairas, oda aptrauktas prietaisų skydelis su medžio apdaila.

REKLAMA

Automobilį parduodantis asmuo tikina, jog „Caddy“ nuo atliktų modifikacijų pradžios įveikė maždaug 10 tūkst. kilometrų, todėl būsimam savininkui nereikės jaudintis dėl prastos techninės būklės. Vis dėlto, už šį unikalų automobilį prašoma suma – nemaža.
Skelbime nurodoma, jog automobilio savininkas norėtų už modifikuotą „Caddy“ gauti 42 tūkst. eurų.


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų