Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
FIA federacijos atstovas Charlie Whitingas teigia, jog naujos konfigūracijos bolidai kitais metais bus truputėlį lėtesni. Jis mano, jog 2014 metų sezone išvysime trimis sekundėmis lėtesnius bolidus.
Pagal naujai priimtą reglamentą, kitais metais „Formulės 1“ bolidai turės atsisakyti aštuonių cilindrų motorų ir juos iškeisti į mažesnius bei ekonomiškesnius 1,6 litro, šešių cilindrų agregatus.
„Kitais metais komandos turės gerokai paplušėti ir išspausti viską iš naujų bolidų. Manau, jog Renault ir Ferrari kitais metais bus tarp favoritų“.
C.Whittingas taip pat pridūrė, jog kitais metais bus pristatyta nauja nuobodų sistema. „Naujos sistemos dėka, teisėjai galės pilotą pašalinti vienoms lenktynėms. Tai turėtų į čempionatą įnešti disciplinos“.
FIA federacijos atstovas Charlie Whitingas teigia, jog naujos konfigūracijos bolidai kitais metais bus truputėlį lėtesni. Jis mano, jog 2014 metų sezone išvysime trimis sekundėmis lėtesnius bolidus.
Pagal naujai priimtą reglamentą, kitais metais „Formulės 1“ bolidai turės atsisakyti aštuonių cilindrų motorų ir juos iškeisti į mažesnius bei ekonomiškesnius 1,6 litro, šešių cilindrų agregatus.
„Kitais metais komandos turės gerokai paplušėti ir išspausti viską iš naujų bolidų. Manau, jog Renault ir Ferrari kitais metais bus tarp favoritų“.
C.Whittingas taip pat pridūrė, jog kitais metais bus pristatyta nauja nuobodų sistema. „Naujos sistemos dėka, teisėjai galės pilotą pašalinti vienoms lenktynėms. Tai turėtų į čempionatą įnešti disciplinos“.