Hibridinę jėgainę turintis „Tiguan GTE“, idealiomis sąlygomis su pilnai įkrautomis baterijomis ir pilnu degalų baku gali nuvažiuoti maždaug 1000 kilometrų.
Kaip ir daugelis naujų „VAG“ koncerno kūrinių, taip ir naujasis „Tiguan“ buvo sukurtas ant modulinės - „MQB“ platformos. Pasak kompanijos atstovų, naujoji platforma padėjo sumažinti automobilio svorį maždaug 50 kilogramų, 17% padidinti kėbulo standumą, 60 mm pailginti, 30 mm praplatinti kėbulą, 77 mm prailginti ratų bazę ir padidinti interjero bei bagažinės erdvę. Kalbant apie bagažinės erdvę, ji padidėjo net iki 615 litrų. Nulenkus galines sėdynes, bagažinės tūris išauga iki net 1655 litrų(145 litrais daugiau)!
Naujos kartos „Volkswagen Tiguan“ bus komplektuojamas su vienu iš aštuonių variklių, kurių pajėgumas svyruos nuo 115 iki 240 arklio galių. Išskyrus 115 arklio galių dyzelinį ir 125 arklio galių benzininį motorus, „Tiguan“ galės būti komplektuojamas su „Haldex“ specialistų sukurta keturių varančiųjų ratų pavara.
Palyginus su ankstesniu modeliu, naujasis turi 11 mm didesnę kėbulo prošvaisą ( dabar ji siekia 200 mm ), o užsisakius specialų „Off-Road“ paketą, užvažiavimo laipsnis padidėja nuo 18.3 iki 25.6 laipsnių.
Dar viena išskirtinė „Tiguan“ savybė - galimybė tempti iki 2500 kilogramų sveriančią priekabą. Tai reiškia, jog turėdami „Volkswagen Tiguan“, galėsite be didelių problemų tempti bet kokią priekabą ir bet kokį automobilį esantį ant priekabos.