Beveik keturių metrų ilgio mažylis buvo sukurtas ant naujos „MQB“ modulinės platformos, kuri leis naudoti platesnę variklių gamą ir netgi keturių varančiųjų ratų pavarą, kuri greičiausiai bus panaudota padidinto pravažumo versijoje.
Kadangi automobilis buvo sukurtas ant modulinės „VAG“ koncerno platformos, inžinieriams pavyko ne tik pakeisti hečbeko išmatavimus, bet ir sumažinti bendrą mašinos svorį iki 70 kilogramų. Pati lengviausia modelio versija svers maždaug 1050 kilogramų ir bus aprūpinta 1.0 litro, trijų cilindrų, 70 arklio galių išvystančiu motoru.
„Volkswagen“ būsimus „Polo“ pirkėjus bandys suvilioti ne tik jaunatviškesne išvaizda, bet ir naujausiomis koncerno technologijomis. Papildomos įrangos sąraše bus naujos kartos navigacijos sistema ir net skaitmeninis prietaisų skydelis, kuris pirmą kartą buvo pademonstruotas „Audi TT“ automobiliuose.
Automanų širdis turėtų pradžiuginti „Polo GTI“ versija, kuri greičiausiai naudos naują 1,5 litro darbinio tūrio benzininį variklį, išvystantį 150 arklio galių, tačiau neoficialūs šaltiniai skelbia, jog „Polo GTI“ galėtų gauti ir pajėgesnį 2.0 litrų benzininį motorą, kuris šiuo metu montuojamas į „Golf GTI“ ar „Golf R“.