• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS


Volkswagen“ koncerno inžinieriai tikrai nesnaudžia. Šiuo metu vokiečiai intensyviai dirba ties visiškai nauju „Passat“ modeliu, kuris visuomenei bus pademonstruotas kitais metais. „Volkswagen“ ne kartą anksčiau yra pasakiusi, kad naujos kartos „Passat“ bus ne evoliucija, bet revoliucija.
Nors pirmieji prototipai išvažiavę į gatves yra gausiai užmaskuoti, tačiau vizualiai automobilis gaus siauresnius priekinius žibintus, šiek tiek žemesnę stogo liniją. Vis dėlto automobilio eksterjeras tikrai nebus revoliucija, jos greičiausiai turėtume sulaukti tai kas slypi po kėbulo detalėmis, interjere, važiuoklėje ir variklio skyriuje.
Naujos kartos modelis naudos naujausią „VAG“ koncerno inžinierių išradimą - „MQB“ modulinę platformą. Palyginus su dabartiniu modeliu, naujasis „Passat“ išliks panašių išmatavimų. Pasikeis tik ratų provėžos plotis ir ratų bazės ilgis.
Nežinome kokie varikliai bus montuojami į naująjį „Passat“, tačiau neoficialūs šaltiniai skelbia, kad prie įprastų benzininių ir dyzelinių modifikacijų prisijungs ir pakraunamo hibrido versija. Jos ratus greičiausiai patobulintas benzininio ir elektrinio motoro tandemas, kuris suka „Volkswagen Jetta Hybrid“ ratus. Tuo tarpu įprasti vidaus degimo motorai atitiks naujausius „Euro 6“ išmetamųjų dujų reikalavimus.
Dabar tik lieka sulaukti oficialios „Volkswagen“ revoliucijos prezentacijos.


Volkswagen“ koncerno inžinieriai tikrai nesnaudžia. Šiuo metu vokiečiai intensyviai dirba ties visiškai nauju „Passat“ modeliu, kuris visuomenei bus pademonstruotas kitais metais. „Volkswagen“ ne kartą anksčiau yra pasakiusi, kad naujos kartos „Passat“ bus ne evoliucija, bet revoliucija.
Nors pirmieji prototipai išvažiavę į gatves yra gausiai užmaskuoti, tačiau vizualiai automobilis gaus siauresnius priekinius žibintus, šiek tiek žemesnę stogo liniją. Vis dėlto automobilio eksterjeras tikrai nebus revoliucija, jos greičiausiai turėtume sulaukti tai kas slypi po kėbulo detalėmis, interjere, važiuoklėje ir variklio skyriuje.
Naujos kartos modelis naudos naujausią „VAG“ koncerno inžinierių išradimą - „MQB“ modulinę platformą. Palyginus su dabartiniu modeliu, naujasis „Passat“ išliks panašių išmatavimų. Pasikeis tik ratų provėžos plotis ir ratų bazės ilgis.
Nežinome kokie varikliai bus montuojami į naująjį „Passat“, tačiau neoficialūs šaltiniai skelbia, kad prie įprastų benzininių ir dyzelinių modifikacijų prisijungs ir pakraunamo hibrido versija. Jos ratus greičiausiai patobulintas benzininio ir elektrinio motoro tandemas, kuris suka „Volkswagen Jetta Hybrid“ ratus. Tuo tarpu įprasti vidaus degimo motorai atitiks naujausius „Euro 6“ išmetamųjų dujų reikalavimus.
Dabar tik lieka sulaukti oficialios „Volkswagen“ revoliucijos prezentacijos.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų