• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Volkswagen“ – tautos automobilis? Pažvelgus į naują gamintojo strategiją gali susidaryti visiškai kitoks įspūdis, nes vokiškos markės automobiliai po truputėlį bando užimti tarpinę vietą tarp daugeliui prieinamų, „Hyundai“ ar „Ford“, ir „Premium“ klasės ratuočių. 
Panašų tikslą turės ir naujos kartos „Volkswagen Golf“, kurio serijinė gamyba prasidės vos už 11 mėnesių. Tai reiškia, jog aštuntoji modelio karta Europoje pasirodys kitų metų pabaigoje.
„Volkswagen“ iš savo bestselerio tikisi tokių pačių rezultatų, todėl nenuostabu, jog aštuntoji „Golf“ evoliucija turės žymiai daugiau technologijų ir naujų sprendimų.

„Volkswagen“ – tautos automobilis? Pažvelgus į naują gamintojo strategiją gali susidaryti visiškai kitoks įspūdis, nes vokiškos markės automobiliai po truputėlį bando užimti tarpinę vietą tarp daugeliui prieinamų, „Hyundai“ ar „Ford“, ir „Premium“ klasės ratuočių. 
Panašų tikslą turės ir naujos kartos „Volkswagen Golf“, kurio serijinė gamyba prasidės vos už 11 mėnesių. Tai reiškia, jog aštuntoji modelio karta Europoje pasirodys kitų metų pabaigoje.
„Volkswagen“ iš savo bestselerio tikisi tokių pačių rezultatų, todėl nenuostabu, jog aštuntoji „Golf“ evoliucija turės žymiai daugiau technologijų ir naujų sprendimų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Atnaujintas Volkswagen Golf 7.5 GTI


Skaitmeninis interjeras
„Volkswagen“ kompanijos vyriausiasis dizaineris prieš keletą mėnesių kalbėdamas su žiniasklaidos atstovais atskleidė, jog naujos kartos „Golf“ interjeras pasikeis neatpažįstamai. Ar tai reiškia, jog jame galėsime išsikepti vištienos kepsnį? Ar tai reiškia, jog turėsime robotą, kuris įpils taurę vyno? Deja, bet dar ne.
„Volkswagen“ kompanijos atstovo teigimu, naujos kartos „Golfe“ nebeliks fizinių mygtukų. Kiekvieną prietaisą valdysime lietimui jautriais mygtukais. Vairas bus vienintelė detalė, kuri primins senamadišką požiūrį į automobilių gamybą.
Variklių gama – ne tokia plati kaip anksčiau
„Volkswagen“ per pastarąjį dešimtmetį mus sugebėjo išlepinti. Nepriklausomai nuo modelio, kurį norėdavote įsigyti, „Volkswagen“ visuomet sugebėdavo pasiūlyti Jūsų poreikius atitinkantį motorą. Įvairaus darbinio tūrio, įvairaus pajėgumo – tik spėk rinktis.
Kuomet prekybos salonuose pasirodys aštuntoji „Golfo“ generacija, turėsime susitaikyti su mintimi, jog „Volkswagen“ nebegali mūsų lepinti kaip anksčiau.
2019 metais pasirodysiantis modelis bus komplektuojamas su 1, 1,5 ir 2 litrų darbinio tūrio motorais. 1 ir 1.5 litro varikliukai bus varomi benzinu, o 1,5 ir 2 litrų – dyzelinu.
Varguoliškos „Golfo“ versijos bus varomos trijų cilindrų, 1 litro darbinio tūrio jėgos agregatais. Neoficialių šaltinių teigimu, tai bus atmosferinis variklis, kuris turės užtektinai parako, jog galėtumėte užvažiuoti ant Kaune esančio Parodos kalno.
Jeigu esate dyzelinių variklių šalininkas, tuomet Jus turėtų pradžiuginti „Volkswagen“ užsispyrimas tobulinti mažu apetitu pasižyminčius motorus. Bent jau 2 litrų variklio pajėgumas svyruos nuo 135 iki 210 arklio galių. Tuo tarpu 1,5 litro agregatas puikiai tiks didžiuliams įmonių parkams, kurie skaičiuoja kiekvieną CO2 gramą.

REKLAMA

Volkswagen Golf Variant (Faceliftas) (13)


„Škoda“ užims „Golfo“ vietą
„Volkswagen“ sprendimas padidinti „Golf“ kainą ir leisti populiariam hečbekui žengti link „Premium“ segmento, kuriame savo aksesuarais puikuojasi „Audi A3“, 1 serijos „BMW“ ir A klasės „Mercedes Benz“, visiems prieinamo hečbeko vietą užims „Škoda“.
Prieš keletą savaičių „Škoda“ kompanijos atstovai patvirtino, jog naujos kartos „Rapid“ hečbekas privalės išmokti visas etiketo taisykles, nusimesti purvinus darbininko rūbus ir užsidėti kostiumą.
Šiuo metu „Škoda Rapid“ atlieka biudžetinio hečbeko funkciją, tačiau tai artimiausioje ateityje pasikeis. Naujasis „Škoda Rapid“ bus pilnavertis „Golfo“ brolis tik už gerokai mažesnę kainą.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
rekomenduojame
  • Šventiniai atradimai su VILVI

TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų