Po variklio dangčiu slypės visiems „BMW“ fanams puikiai pažįstamas 4.4 litro, 8 cilindrų benzininis variklis su dvejomis turbinomis. Kadangi šis variklis be didelių problemų sugebėjo pasiekti 600 arklio galių ribą, nesistebėkite, jeigu naujos kartos „BMW M5“ turės 620 ar 650 arklio galių išvystančią jėgainę.
Tačiau didžiausiu siurprizu turėtų tapti ne beprotiškai galinga jėgainė, o „BMW M“ divizijos sprendimas naujos kartos „M5“ aprūpinti keturių varančiųjų ratų pavara. Kol kas, dar nėra žinoma ar keturių varančiųjų ratų pavarą bus galima įsigyti kaip papildomą įrangą ar „xDrive“ sistema bus montuojama standartiškai.
[nqspoll id="197"]
600 arklio galių kaimenė „E63 AMG“
Ilgai laukta E klasės pamaina, pasak „Mercedes Benz“ atstovų, taps savo segmento pažiba. Kaip ir naujos kartos C klasė, taip ir E klasė vizualiai bus labai panaši į „Mercedes Benz“ flagmaną - S klasę. Tai matyti net ir žvelgiant į užmaskuotus E klasės modelių prototipus.
Didžiausia naujiena, kuri bus pristatyta naujos kartos E klasės debiuto metu - linijiniai 6 cilindrų benzininiai varikliai. „Mercedes Benz“ ne kartą yra sakiusi, jog šios kompanijos inžinieriai intensyviai dirba prie naujos kartos benzininių variklių, kurie pasižymės mažesnėmis vibracijomis ir kelis kartus išaugusiu efektyvumu.
Kaip pasakytų „Mercedes Benz“ atstovai, naujasis 6 cilindrų variklis buvo sukurtas panašiu principu kaip ir modulinės automobilių platformos. Priklausomai nuo poreikių, inžinieriai gali naudoti tą pačią platformą ir sukurti 3,4 ar net 5 cilindrų agregatus.
Tuo tarpu pati sportiškiausia E klasės „Mercedes Benz“ modelio versija - „E63 AMG“ bus aprūpinta 4.0 litrų darbinio tūrio, 8 cilindrų agregatu, kuris šiuo metu montuojamas į „AMG GT“ ir „C63 AMG“ modelius.
Apie šią modifikaciją sklando daugybę gandų, tačiau daugelis automobilių industrijos specialistų yra įsitikinę, jog „E63 AMG“ turės 550 - 600 arklio galių išvystantį variklį.