Už erdvesnį interjerą yra atsakinga ne tik naujoji platforma, bet ir inžinierių sprendimas pradėti naudoti „Shift-by-wire“ technologiją. Tai reiškia, jog pavarų perjungimo svirtis nėra mechaniškai sujungta su pavarų dėže. Tokiu būdu inžinieriai sugebėjo atsisakyti pakankamai aukšto transmisijos tunelio bei laisvą vietą suteikė talpesnėms daiktų dėtuvėms.
„Seat“ norėdama patenkinti visų, potencialių „Leon“ pirkėjų poreikius, naujos kartos modelį gamins su skirtingo pajėgumo benzininiais ir dyzeliniais varikliais. Iš pradžių variklių gamos pajėgumas svyruos nuo 110 iki 204 arklio galių. Jeigu to neužteks, tuomet „Seat“ rekomenduoja luktelėti, kai pasirodys „Cupra Leon“ versija.
Naujos kartos „Seat Leon“ bus gaminamas su keturiais įrangos lygiais: „Reference“, „Style“, „Xcellence“ ir „FR“. Pačios kukliausios modelių versijos turės „Reference“ įrangos lygį, kuriame pirkėjai ras LED priekinius ir galinius žibintus, gausybę pagalbinių ir apsaugos sistemų, šildomas priekines sėdynes. Pasirinkus aukštesnį įrangos lygį „Seat Leon“ komforto įrangos sąrašą papildysite tokiais priedais kaip: trijų zonų klimato kontrole, lengvo lydinio ratlankiais, „Park Assist“ sistema, galimybe belaidžiu būdu naudotis „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ sistemomis, galinio vaizdo kamera.
Lietuvoje naujos kartos „Seat Leon“ kainuos nuo 17 500 eurų. Penkiaduris hečbekas Lietuvoje pasirodys birželio mėnesį. Tuo tarpu talpesnis universalas į Lietuvą atvyks vasaros pabaigoje.