Visiškai naujas?
Žvelgdami į naujos kartos modelį, norisi pasakyti tą patį kaip ir anksčiau – jis atrodo beveik taip pat kaip ir prieš tai gamintas modelis. Vis dėlto, vizualiniai panašumai slepia gerokai patobulintą automobilį.
Pavyzdžiui, gaminant galinę automobilio dalį buvo panaudotas aliuminis – tai leido pagerinti svorio paskirstymą tarp ašių. „Porsche“ taip pat sumontavo keturių vairuojamųjų ratų sistemą, kuri automobiliui leis tapti vikresniam ir manevringesniam.
Dar viena naujovė – 8 laipsnių dvigubos sankabos pavarų dėžė, kuri ne tik užtikrins efektyvesnį darbo veikimą, bet ir leis gerokai sumažinti kuro sąnaudas važiuojant greitkeliu.
Varikliai – tik su turbina
Naujo modelio prekybos pradžioje „Porsche“ siūlys naują „911“ įsigyti tik su vienu varikliu – 3 litrų darbinio tūrio, 6 cilindrų jėgos agregatu, kuris „Carrera S“ ir „Carrera 4S“ versijose išvystys 450 arklio galių – tai 30 arklio galių daugiau negu anksčiau.
Modelis su galinių varančiųjų ratų pavara iki 100 km/val. turėtų įsibėgėti per 3,7 sekundės, o „Carrera 4S“ – per 3,6 sekundės arba net 0,4 sekundės greičiau negu ankstesnis modelis.
Naujas važiavimo režimas
Pirmą kartą „Porsche 911“ modelio istorijoje, į sportišką kupė bus diegiama „Wet“ važiavimo režimas. Vairuotojui įjungus šį važiavimo režimą, automobilio elgesį kontroliuojančios pagalbinės sistemos žinos, jog automobilis rieda šlapia kelia danga ir pasistengs užkirsti nelaimingam atsitikimui – išslydimui iš kelio. Be to, esant itin prastoms važiavimo sąlygoms, automobilis apie tai praneš vairuotojui.
„911“ taip pat sumontuotos įspėjimo apie gresiantį eismo įvykį bei autonominio avarinio stabdymo sistemos. Standartiškai esanti įranga nustato grėsmę susidurti su judančiais objektais ir, vairuotojui nereaguojant, pradeda stabdyti. Pirmą kartą „911“ modelyje kaip papildoma įranga siūloma adaptyvinė kruizo kontrolė su „Stop and go“ funkcionalumu, palengvinančiu važiavimą eismo spūstyse, autonomiška pagalbos avarinių situacijų metu funkcija bei naktinio matymo asistentas su į šilumą skleidžiančius kūnus reaguojančia kamera.
Galės prisidėti prie aplinkosaugos gerinimo
Sportiškų automobilių gamintoja „Porsche“, pristačiusi naujos kartos „911“ modelį, būsimiems vokiško kupė vairuotojams siūlys pasinaudoti trimis išmaniomis programėlėmis, kurios turėtų praturinti gyvenimą su „911“.
Pirmoji programėlė – „Road Trip“. Šios programėlės dėka galėsite suplanuoti savo būsimos kelionės maršrutą, pasirinkti vietas kurias norite aplankyti.
Antroji programėlė – „360“. Šios programėlės dėka galėsite stebėti galėsite pasinaudoti įvairiomis „Porsche“ partnerių paslaugomis: užsakyti bilietą į mėgstamo atlikėjo koncertą, įsigyti norimą drabužį ar pasinaudoti specialiais pasiūlymais, kurie bus siunčiami tik šios paslaugos naudotojams.
Trečioji programėlė – pati įdomiausia – tai „Porsche Impact“ – emisijų skaičiuotuvas. Jis tiksliai matuoja, kokio dydžio CO2 pėdsaką palieka „Porsche“ klientai ir kiek jiems kainuotų, jeigu išmetamą anglies dvideginio emisiją jie norėtų neutralizuoti. Jie gali pasirikti tarptautinius prieš klimato kaitą kovojančius projektus, į kuriuos norėtų investuoti. Projektai yra įvairiose pasaulio valstybėse ir specializuojasi vėjo, vandens, saulės energijos gamyboje, miškų apsaugos srityje ir kitose.
Šios programėlės dėka „911“ vairuotojai galės pasirinkti vieną ar kelis projektus į kuriuos norėtų investuoti. Tai bus vėjo, saulės arba hidroelektrinių projektų visame pasaulyje.
Naujuosius 911 modelius galima užsakyti jau dabar. „Porsche 911 Carrera S“ Lietuvoje kainuoja nuo 95 972 eurų, o „911 Carrera 4S“ – nuo 102 281 eurų be PVM.