Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Porsche 911“ daugelį metų buvo komplektuojamas su 6 cilindrų opoziciniais varikliais. Tačiau „VAG“ koncerno variklių departamento vadovas Heinzas-Jakobas Neusseris kalbėdamas su žurnalistais atskleidė, jog „Porsche“ kompanijos inžinieriai naujos kartos modelį kūrė su mintimi į automobilį montuoti 8 cilindrų opozicinį variklį.
Ilgametis „VAG“ koncerno specialistas teigia, kad „Porsche“ vadovybė iš tikrųjų svarstė galimybę pradėti 8 cilindrų opozicinio variklio kūrimą. Šie varikliai net gi buvo pasiekė prototipo stadiją, tačiau vėliau šio projekto buvo atsisakyta.
Heinzo-Jakobo Neusserio teigimu, naujieji varikliai buvo labai galingi, tačiau dėl tolimesnį agregatų kūrimą sustabdė jų dydis.
„Naujieji varikliai buvo 5.0 litrų darbinio tūrio. Norėdami tokį variklį sumontuoti į 911, turėtume atlikti labai daug pakeitimų, kad galėtume išlaikyti puikų automobilio balansą“, - priduria Heinzas-Jakobas Neusseris.
„Porsche“ atsisakiusi šio minties, pasirinko lengvesnį ir efektyvesnį kelią. Į seniausią „Porsche 911“ modelį bus montuojami turbo-benzininiai varikliai.
Sportiškų automobilių gamintojas atnaujintą „Porsche 911“ modelių gamą žada pristatyti šių metų rudenį. Tuo tarpu naujos kartos modelis pasirodys 2018 metais.
„Porsche 911“ daugelį metų buvo komplektuojamas su 6 cilindrų opoziciniais varikliais. Tačiau „VAG“ koncerno variklių departamento vadovas Heinzas-Jakobas Neusseris kalbėdamas su žurnalistais atskleidė, jog „Porsche“ kompanijos inžinieriai naujos kartos modelį kūrė su mintimi į automobilį montuoti 8 cilindrų opozicinį variklį.
Ilgametis „VAG“ koncerno specialistas teigia, kad „Porsche“ vadovybė iš tikrųjų svarstė galimybę pradėti 8 cilindrų opozicinio variklio kūrimą. Šie varikliai net gi buvo pasiekė prototipo stadiją, tačiau vėliau šio projekto buvo atsisakyta.
Heinzo-Jakobo Neusserio teigimu, naujieji varikliai buvo labai galingi, tačiau dėl tolimesnį agregatų kūrimą sustabdė jų dydis.
„Naujieji varikliai buvo 5.0 litrų darbinio tūrio. Norėdami tokį variklį sumontuoti į 911, turėtume atlikti labai daug pakeitimų, kad galėtume išlaikyti puikų automobilio balansą“, - priduria Heinzas-Jakobas Neusseris.
„Porsche“ atsisakiusi šio minties, pasirinko lengvesnį ir efektyvesnį kelią. Į seniausią „Porsche 911“ modelį bus montuojami turbo-benzininiai varikliai.
Sportiškų automobilių gamintojas atnaujintą „Porsche 911“ modelių gamą žada pristatyti šių metų rudenį. Tuo tarpu naujos kartos modelis pasirodys 2018 metais.