• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Porsche 911“ daugelį metų buvo komplektuojamas su 6 cilindrų opoziciniais varikliais. Tačiau „VAG“ koncerno variklių departamento vadovas Heinzas-Jakobas Neusseris kalbėdamas su žurnalistais atskleidė, jog „Porsche“ kompanijos inžinieriai naujos kartos modelį kūrė su mintimi į automobilį montuoti 8 cilindrų opozicinį variklį.
Ilgametis „VAG“ koncerno specialistas teigia, kad „Porsche“ vadovybė iš tikrųjų svarstė galimybę pradėti 8 cilindrų opozicinio variklio kūrimą. Šie varikliai net gi buvo pasiekė prototipo stadiją, tačiau vėliau šio projekto buvo atsisakyta.
Heinzo-Jakobo Neusserio teigimu, naujieji varikliai buvo labai galingi, tačiau dėl tolimesnį agregatų kūrimą sustabdė jų dydis.
„Naujieji varikliai buvo 5.0 litrų darbinio tūrio. Norėdami tokį variklį sumontuoti į 911, turėtume atlikti labai daug pakeitimų, kad galėtume išlaikyti puikų automobilio balansą“, - priduria Heinzas-Jakobas Neusseris.
„Porsche“ atsisakiusi šio minties, pasirinko lengvesnį ir efektyvesnį kelią. Į seniausią „Porsche 911“ modelį bus montuojami turbo-benzininiai varikliai.
Sportiškų automobilių gamintojas atnaujintą „Porsche 911“ modelių gamą žada pristatyti šių metų rudenį. Tuo tarpu naujos kartos modelis pasirodys 2018 metais.

Porsche 911“ daugelį metų buvo komplektuojamas su 6 cilindrų opoziciniais varikliais. Tačiau „VAG“ koncerno variklių departamento vadovas Heinzas-Jakobas Neusseris kalbėdamas su žurnalistais atskleidė, jog „Porsche“ kompanijos inžinieriai naujos kartos modelį kūrė su mintimi į automobilį montuoti 8 cilindrų opozicinį variklį.
Ilgametis „VAG“ koncerno specialistas teigia, kad „Porsche“ vadovybė iš tikrųjų svarstė galimybę pradėti 8 cilindrų opozicinio variklio kūrimą. Šie varikliai net gi buvo pasiekė prototipo stadiją, tačiau vėliau šio projekto buvo atsisakyta.
Heinzo-Jakobo Neusserio teigimu, naujieji varikliai buvo labai galingi, tačiau dėl tolimesnį agregatų kūrimą sustabdė jų dydis.
„Naujieji varikliai buvo 5.0 litrų darbinio tūrio. Norėdami tokį variklį sumontuoti į 911, turėtume atlikti labai daug pakeitimų, kad galėtume išlaikyti puikų automobilio balansą“, - priduria Heinzas-Jakobas Neusseris.
„Porsche“ atsisakiusi šio minties, pasirinko lengvesnį ir efektyvesnį kelią. Į seniausią „Porsche 911“ modelį bus montuojami turbo-benzininiai varikliai.
Sportiškų automobilių gamintojas atnaujintą „Porsche 911“ modelių gamą žada pristatyti šių metų rudenį. Tuo tarpu naujos kartos modelis pasirodys 2018 metais.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų