Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Praėjusiais metais, vienas iš „Nissan GT-R“ automobilį sukūrusių auksarankių, Shiro Nakamura, patvirtino, jog naujos kartos „Nissan GT-R“ turės hibridinę jėgainę. Tačiau atrodo, jog japonai ruošiasi atsisakyti „mid-engine“ komponuotės.
Shiro Nakamura teigimu, naujos kartos modelis turės priekyje sumontuotą motorą. Priekyje greičiausiai bus sumontuotas turbo-benzininis variklis, o bagažinėje stūksos galingi akumuliatoriai, kurie tieks energiją visiems keturiems arba priekiniams ratams.
„Tai bus 2+2 tipo kupė“, - priduria Shiro Nakamura.
„Nissan“ kompanijos specialisto, naujos kartos „GT-R“ pasirodys ne anksčiau kaip 2018 - 2019 metais. Iki tol išvysime ne vieną „GT-R R35“ versiją, kuri bus greitesnė, galingesnė ir kas be ko - brangesnė.
[nqspoll id="142"]
Praėjusiais metais, vienas iš „Nissan GT-R“ automobilį sukūrusių auksarankių, Shiro Nakamura, patvirtino, jog naujos kartos „Nissan GT-R“ turės hibridinę jėgainę. Tačiau atrodo, jog japonai ruošiasi atsisakyti „mid-engine“ komponuotės.
Shiro Nakamura teigimu, naujos kartos modelis turės priekyje sumontuotą motorą. Priekyje greičiausiai bus sumontuotas turbo-benzininis variklis, o bagažinėje stūksos galingi akumuliatoriai, kurie tieks energiją visiems keturiems arba priekiniams ratams.
„Tai bus 2+2 tipo kupė“, - priduria Shiro Nakamura.
„Nissan“ kompanijos specialisto, naujos kartos „GT-R“ pasirodys ne anksčiau kaip 2018 - 2019 metais. Iki tol išvysime ne vieną „GT-R R35“ versiją, kuri bus greitesnė, galingesnė ir kas be ko - brangesnė.
[nqspoll id="142"]