Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Daugybę apdovanojimų už gražiausią dizainą laimėjęs „Maserati GranTurismo“, Italijoje gaminamas nuo 2007 metų. Nors per 8 metus italai atliko keletą kosmetinių patobulinimų, tačiau visiškai naujas modelis pakeisiantis „Maserati“ flagmaną pasirodys dar negreitai, tik 2018 metais.
Kaip ir daugelis naujų „Maserati“ modelių, taip ir naujos kartos „GranTurismo“ naudos vieną ir tą pačią platformą. Tą patvirtino ir „Maserati“ vadovas Haraldas Westeris.
„Naują puslapį kompanijos istorijoje atvertėme, kai pristatėme „Ghibli“ ir „Quattroporte“. Mes pasinaudosime jau sukurtais komponentais ir juos pritaikysime „Maserati“ flagmane.“
Haraldas Westeris taip pat pranešė, jog naujos kartos „GranTurismo“ bus gaminamas tik su kupė kėbulu. Nors „GranTurismo“ kabrioletas buvo pakankamai populiarus, tačiau atrodo, jog „Maserati“ darbuotojų formuojamoje „GranTurismo“ vizijoje, kabrioletui vietos nebeliko.
Iki šiol, neoficialūs šaltiniai teigė, jog naujos kartos „GranTurismo“ bus komplektuojamas tik su galinių varančiųjų ratų pavara ir „Ferrari“ inžinierių sukurtu 3.8 litro turbo-benzininiu, 8 cilindrų varikliu, kurio pajėgumas sieks maždaug 600 arklio galių.
Daugybę apdovanojimų už gražiausią dizainą laimėjęs „Maserati GranTurismo“, Italijoje gaminamas nuo 2007 metų. Nors per 8 metus italai atliko keletą kosmetinių patobulinimų, tačiau visiškai naujas modelis pakeisiantis „Maserati“ flagmaną pasirodys dar negreitai, tik 2018 metais.
Kaip ir daugelis naujų „Maserati“ modelių, taip ir naujos kartos „GranTurismo“ naudos vieną ir tą pačią platformą. Tą patvirtino ir „Maserati“ vadovas Haraldas Westeris.
„Naują puslapį kompanijos istorijoje atvertėme, kai pristatėme „Ghibli“ ir „Quattroporte“. Mes pasinaudosime jau sukurtais komponentais ir juos pritaikysime „Maserati“ flagmane.“
Haraldas Westeris taip pat pranešė, jog naujos kartos „GranTurismo“ bus gaminamas tik su kupė kėbulu. Nors „GranTurismo“ kabrioletas buvo pakankamai populiarus, tačiau atrodo, jog „Maserati“ darbuotojų formuojamoje „GranTurismo“ vizijoje, kabrioletui vietos nebeliko.
Iki šiol, neoficialūs šaltiniai teigė, jog naujos kartos „GranTurismo“ bus komplektuojamas tik su galinių varančiųjų ratų pavara ir „Ferrari“ inžinierių sukurtu 3.8 litro turbo-benzininiu, 8 cilindrų varikliu, kurio pajėgumas sieks maždaug 600 arklio galių.