„Lexus RX“ bus komplektuojamas su 3.5 litro, 6 cilindrų benzininiu varikliu arba su hibridine jėgaine, kurią sudaro 3.5 litro, 6 cilindrų benzininis variklis ir elektrinis motoras. Abiejų jėgainių pajėgumas sieks 300 arklio galių.Taip pat reikėtų pridurti, jog abi modelio versijos bus komplektuojamos su nauja 8 bėgių automatine pavarų dėže.
Jeigu jau pradėjome kalbėti apie techninę automobilio pusę, reikėtų paminėti, pirmą kartą „Lexus RX“ modeliuose naudojamą, elektronikos valdomą pakabą. „AVS“ vardu pavadinta sistema stebės amortizatorių darbą ir priklausomai nuo Jūsų vairavimo stiliaus ir kelio dangos, pakoreguos amortizatorių darbą. Pasak „Lexus“ kompanijos atstovų, šios sistemos dėka jiems pavyko panaikinti nemalonų „RX“ kėbulo pasvyrimą posūkiuose.
Interjere pasikeitimų ne tiek jau ir daug. Kiekvienas naujos kartos „Lexus RX“ gaus 12.3 colio ekraną, kuriame bus rodoma pati svarbiausia informacija. Tai nėra kvapą gniaužianti naujovė, tačiau atrodo, kad „Lexus“ ima pavyzdį iš „BMW“ ir kitų „Premium“ segmento gamintojų, kurie pramogų ir informacijos sistemų ekranus sumontuota virš centrinės konsolės.
Visuose „Lexus“ salonuose naujos kartos „RX“ turėtų pasirodyti šių metų pabaigoje.