Vis dėlto, pati svarbiausia žinia yra ta, jog naujos kartos „Jaguar XF“ yra net 190 kilogramų lengvesnis už savo pirmtaką. Iš aliuminio ir plieno pagaminta konstrukcija leido ne tik sumažinti svorį, bet ir 28% padidinti automobilio struktūros standumą.
Naujasis modelis taip pat pasižymi 49:51 svorio paskirstymu tarp ašių, priekinėje pakaboje esančiomis dvigubomis skersinėmis svirtimis ir gale esančia daugiasvirte pakaba.
„Jaguar XF“ bus komplektuojamas su keliais skirtingais varikliais. Patys pigiausi modeliai turės 2.0 litrų, 4 cilindrų dyzelinį motorą, kuris išvystys 163 arklio galias ir 380 Nm sukimo momentą. Norintiems galingesnio dyzelinio motoro, galės pasirinkti 2.0 litrų, 180 arklio galių ir 430 Nm sukimo momentą išvystantį motorą arba 3.0 litrų, 6 cilindrų dyzelinį agregatą su dvejomis turbinomis, kurio pajėgumas siekia net 300 arklio galių ir 700 Nm.
Benzininių variklių gamoje bus tik vienas agregatas. Tai - 3.0 litrų, 6 cilindrų variklis išvystantis 380 arklio galių ir 450 Nm sukimo momentą.
3.0 litrų darbinio tūrio motorai bus komplektuojami tik su 8 bėgių automatinėmis pavarų dėžėmis. Tuo tarpu 2.0 litrų agregatai galės būti komplektuojami su 8 bėgių automatinėmis arba su 6 bėgių mechaninėmis pavarų dėžėmis.
[nqspoll id="149"]