Erdvus salonas, apdailos medžiagų kokybė bei važiavimo komfortas buvo pagrindiniai skiriamieji Jazz bruožai tarp miesto automobilių. A. Vilpišausko teigimu, „Jazz“ visad gebėjo suderinti nedidelius miesto automobilio gabaritus bei manevringumą su didesnių C segmento automobilių salono erdve bei vairavimo patirtimi.
Interjero erdvė padidinta naudojant netradicinius inžinerinius sprendimus - pavyzdžiui, automobilio degalų bakas įmontuotas po važiuokle, centre, po priekinėmis sėdynėmis. Naujos kėbulo struktūros dėka, priekinio stiklo rėmai yra perpus siauresni lyginant su ankstesniu modeliu. Jazz montuojama išskirtinė „Honda Magic Seats“ sistema, leidžianti ne tik nulenkti galinių sėdynių nugaros atramas, bet ir pakelti sėdimąją dalį. Šitaip automobilio gale galima talpinti negabaritinį krovinį - pavyzdžiui, dviratį. Naujo dizaino priekinės ir galinės sėdynės leidžia patogiai jaustis ne tik mieste, bet ir ilgose kelionėse.
Pagal apdailos kokybę bei išmaniąsias technologijas „Jazz“ lygiuojasi į didesnius, aukštesnio segmento automobilius. Iš pagrindų atnaujinta automobilio multimedijos platforma. Automobilyje integruotas Wi-Fi prieigos taškas, palaikomos Android Auto ir Apple CarPlay sistemos.
„Jazz“ modelyje montuojama atnaujinta „Honda Sensing“ išmaniųjų vairavimo asistentų sistema. „Sensing“ sistema atpažįsta kelio ženklus, gali išlaikyti automobilį kelio juostoje, palaikyti atstumą nuo priekyje važiuojančių automobilių ar autonomiškai judėti automobilių spūstyje. Avarinio stabdymo sistema gali atpažinti pėsčiuosius ar dviratininkus net tamsiu paros metu.
Kita naujiena „Jazz“ gamoje - nauja Crosstar versija, artimesnė krosoverio stiliaus automobiliams. Padidinto pravažumo Crosstar modelis turės aukštesnę prošvaisą, išskirtinio dizaino priekines groteles, vandeniui atsparių medžiagų salono apdailą bei integruotą stogo bagažinę.
Visos naujojo „Jazz“ modelio komplektacijos bei techninės savybės bus paskelbtos artimiausiu metu.
„Jazz“ hečbekas yra sudedamoji „Honda“ bendrovės strategijos dalis. Bendrovė iki 2022 metų tikisi, jog visi Europoje parduodami modeliai turėtų hibridines ar pilnai elektrines versijas. Per artimiausius 36 mėnesius „Honda“ pristatys 6 naujus pilną ar dalinę elektros pavarą turinčius modelius, įskaitant miestui skirtą elektromobilį „Honda e“. Visi nauji modeliai bus žymimi „e: Technology” ženklu, naujieji hibridai bus pažymėti „e:HEV”.
„Honda“ taip pat paskelbė apie partnerystę su energijos bendrove „Vattenfall”. „Vattenfall” bus atsakinga už krovos stotelių gyventojų namuose diegimą. Bendrovė taip pat pasiūlys elektromobilių savininkams palankius tarifus bei galimybes krauti automobilį ir įsigyti energiją, kai šios paklausa rinkoje yra mažiausia, ar įsigyti elektros energiją iš atsinaujinančių šaltinių - saulės, vėjo ar hidroelektrinių. Pirkėjams bus pasiūlytos vienfazės (7.4 kW) ir trifazės (22 kW) krovos stotelės. Naudojant trifazę stotelę, savininkai galės pilnai įkrauti „Honda e“ elektromobilio bateriją per 4.1 valandos. Paslaugos pirmiausia bus teikiamos Vokietijos ir Didžiosios Britanijos rinkose.