Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Naujos kartos „Honda Civic Type R“ pasiekė naują, priekiniais ratais varomo automobilio, rekordą. Jis, įžymioje „Suzuka“ lenktynių trasoje užfiksavo rekordiškai greitą trasos įveikimo laiką.
5,8 kilometro ilgio trasą automobilis įveikė per 2 minutes ir 23,120 sekundės, arba 0,873 sek. greičiau nei jo pirmtakas – jau nebegaminamas, ribotos laidos „
Honda Civic Type R Limited Edition“.
Naujas rekordas buvo užfiksuotas kovo 15-ą dieną, atliekant galutinį automobilio nustatymų įvertinimą. Tokiu būdu „
Honda“ inžinieriai įsitikino, jog atlikti pakeitimai ir pasirinkti nustatymai bus tinkami ne tik „Suzuka“, bet ir kitose pasaulio trasose.
„Honda“ kompanijos teigimu, „Suzuka“ trasa automobilio bandymams buvo pasirinkta neatsitiktinai. Ji garsėja greitais ir sudėtingais posūkiais, kurie leidžia atskleisti silpnąsias automobilių vietas.
„Suzuka“ lenktynių trasa sportinių „Honda“ modelių bandymų poligono vaidmeniu tenkinasi jau 1962 metų. Vis dėlto, nuo 1987 metais šioje trasoje atliekami visų „Honda“ modelių bandymai.
Ankstesnis „Suzuka“ trasos įveikimo rato rekordas, priekiniais ratais varomų automobilių kategorijoje, priklausė „Honda Civic Type R Limited Edition“. Tuomet šis ribotos laidos modelis trasą įveikė per 2 minutes ir 23,993 sek.
Prieš tai „
Honda Civic Type R“ 2017 m. pagerino Niurburgringo trasos rekordą, priekiniais ratais varomų automobilių kategorijoje.
„Honda“ planuoja naują modelį pristatyti 2022 metų vasarą.
Naujos kartos „Honda Civic Type R“ pasiekė naują, priekiniais ratais varomo automobilio, rekordą. Jis, įžymioje „Suzuka“ lenktynių trasoje užfiksavo rekordiškai greitą trasos įveikimo laiką.
5,8 kilometro ilgio trasą automobilis įveikė per 2 minutes ir 23,120 sekundės, arba 0,873 sek. greičiau nei jo pirmtakas – jau nebegaminamas, ribotos laidos „
Honda Civic Type R Limited Edition“.
Naujas rekordas buvo užfiksuotas kovo 15-ą dieną, atliekant galutinį automobilio nustatymų įvertinimą. Tokiu būdu „
Honda“ inžinieriai įsitikino, jog atlikti pakeitimai ir pasirinkti nustatymai bus tinkami ne tik „Suzuka“, bet ir kitose pasaulio trasose.
„Honda“ kompanijos teigimu, „Suzuka“ trasa automobilio bandymams buvo pasirinkta neatsitiktinai. Ji garsėja greitais ir sudėtingais posūkiais, kurie leidžia atskleisti silpnąsias automobilių vietas.
„Suzuka“ lenktynių trasa sportinių „Honda“ modelių bandymų poligono vaidmeniu tenkinasi jau 1962 metų. Vis dėlto, nuo 1987 metais šioje trasoje atliekami visų „Honda“ modelių bandymai.
Ankstesnis „Suzuka“ trasos įveikimo rato rekordas, priekiniais ratais varomų automobilių kategorijoje, priklausė „Honda Civic Type R Limited Edition“. Tuomet šis ribotos laidos modelis trasą įveikė per 2 minutes ir 23,993 sek.
Prieš tai „
Honda Civic Type R“ 2017 m. pagerino Niurburgringo trasos rekordą, priekiniais ratais varomų automobilių kategorijoje.
„Honda“ planuoja naują modelį pristatyti 2022 metų vasarą.