„Ford“ kurdama naująjį „Mustang“, susiduria su tam tikrais iššūkiais. Dėl griežtėjančių išmetamųjų dujų emisijų ir aukštų kuro kainų, naujos kartos „Mustang“ bus siūlomas ne tik su šešių ir aštuonių cilindrų motorais. Bent jau Europoje, naujos kartos „Mustang“ bus siūlomas su keturių cilindrų agregatu, kuris išvystys maždaug 250 arklio galių. Taip pat naujasis „Mustang“ atsisveikins su archajiška galine ašimi, ją pakeis nepriklausoma „MacPherson“ tipo pakaba.
Ne kartą esame pranešę, jog naujos kartos „Mustang“ bus kuriamas pagal „OneFord“ koncepciją. Tai reiškia, jog šis legendinis automobilis pasirodys ne tik Amerikoje, bet ir Europoje bei Azijoje.
Kadangi naujasis „Mustang“ turės įtikti visam pasauliui, automobilis atsikratys didelių ir iššaukiančių formų. Jas pakeis modernesnės, agresyvesnės ir europietiškesnės linijos. Ne veltui prie naujos kartos „Mustang“ dirba daugybę inžinierių iš Europos.
Ne kartą esame pranešę, jog naujos kartos „Mustang“ bus kuriamas pagal „OneFord“ koncepciją. Tai reiškia, jog šis legendinis automobilis pasirodys ne tik Amerikoje, bet ir Europoje bei Azijoje.
Kadangi naujasis „Mustang“ turės įtikti visam pasauliui, automobilis atsikratys didelių ir iššaukiančių formų. Jas pakeis modernesnės, agresyvesnės ir europietiškesnės linijos. Ne veltui prie naujos kartos „Mustang“ dirba daugybę inžinierių iš Europos.