• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kompaktiško raketnešio žanrą sukūrusi „Audi“ sugrįžta su trenksmu. Šį kartą naujoji „Audi RS3“ modelio karta privalo dar kartą parodyti kur yra „Mercedes-Benz A45 AMG“ vieta.
Konkurencija tarp šių dviejų kompanijų visuomet buvo arši, tačiau kai ateina metas pakalbėti apie sportiškus hečbekus, tiek „Audi“, tiek „Mercedes-Benz“ turi užtektinai argumentų patraukti į konkretaus gamintojo pusę.
Audi RS 3 Sportback / Audi RS 3 Sedan
„Audi“, regis, nesistengė išradinėti dviračio iš naujo, o tiesiog ženkliai patobulino visų mėgstamą receptą, kuris netolimoje ateityje atrodys kaip tikra egzotika.
Kol aplinkosaugininkai siekia užmauti visiems apynasrį ir priversti visus persėsti į elektra varomas mašinas, dabar yra kone geriausia proga pasidžiaugti naujausiu „Audi RS“ padalinio modeliu – „Audi RS3“.
Galės driftinti
„Ford“ prieš keletą metų sukėlė tam tikrą revoliuciją. Ši gamintoja į „Ford Focus RS“ įdiegė sistemą, kuri vieno mygtuko paspaudimu leis tam tikrą dalį variklio išvystomos galios perduoti į galinę ašį ir tokiu būdu vairuotojams leisdavo priversti automobilį slysti šonu. Lyg jis būtų varomas galiniais ratais.
Vėliau tokią pačią funkciją į savo automobilius pradėjo diegti „Mercedes-Benz“ ir BMW, todėl nenuostabu, jog tokią pačią technologiją išvysime ir naujos kartos „Audi RS3“.
Audi RS 3 Sportback / Audi RS 3 Sedan
Nuo šiol naujos kartos modelis turės daugiadiskę sankabą, kuri efektyviau ir veiksmingiau paskirstys galią tarp priekinė ir galinės ašies. Be to, daugiadiskė sankaba gali paskirstyti galią tarp dviejų galinių ratų.
Pavyzdžiui, pasirinkus dinaminį važiavimo režimą, posūkiuose didžiąją dalį sukimo momento bus skiriama galiniam išoriniam ratui, taip užtikrinant didesnę trauką ir sukibimą. Bet tai dar ne viskas.
Naudojant specifinį važiavimo režimą, 100 proc. sukimo momento bus siunčiama tik į galinius ratus. Tokiu būdu išprovokuojant galinės dalies slydimą.
Audi RS 3 Sedan
Toliau naudos 5 cilindrų variklį
Kuo didesnis „Audi RS“ šeimos modelis, tuo daugiau cilindrų jis turi. Jeigu „Audi RS6“ ir „RS7“ naudoja 8 cilindrų, o „Audi RS4“ – 6 cilindrų agregatas, mažiausias „Audi RS“ padalinio kūrinys naudos ne ką mažiau charizmatišką ir pajėgų 5 cilindrų agregatą.
Daugkartinis „International Engine of Year“ laureatas, naujos kartos „Audi RS3“ modelyje generuos 400 arklio galių ir 500 Nm sukimo momentą. Šis sprogstamasis užtaisas leis „Audi RS3“ hečbekui arba sedanui, 100 km/val. greitį pasiekti vos per 3,8 sekundės ir pasiekti 280 km/val. maksimalų greitį. Užsisakius „RS Dynamic Package“ opciją, maksimalus greitis išauga iki net 290 km/val.
Didžiausias sukimo momentas bus išvystomas ganėtinai plačiame – 2250 - 5600 sūkių diapazone. „Audi“ ypatingai didžiuojasi, jog didžiausias sukimo momentas dabar bus pasiekiamas ne tik vidutiniuose, bet ir žemesniuose variklio sūkiuose, tokiu būdu užtikrinant, jog šypseną kelianti akceleracija įvyktų sklandžiau ir efektyviau.
A214734_large
Pasyvūs arba aktyvūs amortizatoriai
„Audi“ neslepia, jog automobilio pakaba sulaukė gerokai mažiau atnaujinimų negu galima pagalvoti. Vis dėlto, tam tikri pakeitimai leido užtikrinti tikslesnį vairavimą.
Nuo šiol automobilis galės turėti jautresnius amortizatorius su „Audi“ inžinierių sukurta vožtuvų sistema. Šie amortizatoriai veikia gerokai sklandžiau ir užtikrina didesnį ratų sukibimą su kelio danga, kai automobilį vairuojate agresyviai ar grubiai.
Audi RS 3 Sportback
Norint piniginę atverti plačiau, „Audi“ siūlys užsisakyti „RS Sport“ pakabos konfigūraciją, kurios dėka automobilyje bus diegiami adaptyvūs amortizatoriai. Pastarieji veikia nepriklausomai vienas nuo kito ir atitinkamai reaguoja į važiavimo sąlygas ar pasirinktą važiavimo režimą.
„Audi“ teigia, jog dėl didesnio ratų pasvyrimo kampo, naujasis modelis pasiūlys tiksliau veikiantį vairo mechanizmą bei užtikrins, jog į posūkį galėsite įvažiuoti gerokai didesniu greičiu negu anksčiau. Palyginus su prieš tai gamintu modeliu, priekiniai ratai turi mažiau nei vienu laipsniu didesnį pasvyrimo kampą.
A214785_large
Prekyboje – rudenį
„Audi RS3“ hečbeko ir „Audi RS3“ sedano užsakymai visose „Audi“ atstovybėse bus priimami jau dabar. Tuo tarpu prekybos salonuose šis modelis turėtų pasirodyti dar šių metų rudenį.
Vokietijoje „Audi RS3“ hečbeko kaina prasidės nuo 60 000 eurų, o Audi RS3“ sedano – nuo 62 000 eurų.

GALERIJA


Kompaktiško raketnešio žanrą sukūrusi „Audi“ sugrįžta su trenksmu. Šį kartą naujoji „Audi RS3“ modelio karta privalo dar kartą parodyti kur yra „Mercedes-Benz A45 AMG“ vieta.
Konkurencija tarp šių dviejų kompanijų visuomet buvo arši, tačiau kai ateina metas pakalbėti apie sportiškus hečbekus, tiek „Audi“, tiek „Mercedes-Benz“ turi užtektinai argumentų patraukti į konkretaus gamintojo pusę.
Audi RS 3 Sportback / Audi RS 3 Sedan
„Audi“, regis, nesistengė išradinėti dviračio iš naujo, o tiesiog ženkliai patobulino visų mėgstamą receptą, kuris netolimoje ateityje atrodys kaip tikra egzotika.
Kol aplinkosaugininkai siekia užmauti visiems apynasrį ir priversti visus persėsti į elektra varomas mašinas, dabar yra kone geriausia proga pasidžiaugti naujausiu „Audi RS“ padalinio modeliu – „Audi RS3“.
Galės driftinti
„Ford“ prieš keletą metų sukėlė tam tikrą revoliuciją. Ši gamintoja į „Ford Focus RS“ įdiegė sistemą, kuri vieno mygtuko paspaudimu leis tam tikrą dalį variklio išvystomos galios perduoti į galinę ašį ir tokiu būdu vairuotojams leisdavo priversti automobilį slysti šonu. Lyg jis būtų varomas galiniais ratais.
Vėliau tokią pačią funkciją į savo automobilius pradėjo diegti „Mercedes-Benz“ ir BMW, todėl nenuostabu, jog tokią pačią technologiją išvysime ir naujos kartos „Audi RS3“.
Audi RS 3 Sportback / Audi RS 3 Sedan
Nuo šiol naujos kartos modelis turės daugiadiskę sankabą, kuri efektyviau ir veiksmingiau paskirstys galią tarp priekinė ir galinės ašies. Be to, daugiadiskė sankaba gali paskirstyti galią tarp dviejų galinių ratų.
Pavyzdžiui, pasirinkus dinaminį važiavimo režimą, posūkiuose didžiąją dalį sukimo momento bus skiriama galiniam išoriniam ratui, taip užtikrinant didesnę trauką ir sukibimą. Bet tai dar ne viskas.
Naudojant specifinį važiavimo režimą, 100 proc. sukimo momento bus siunčiama tik į galinius ratus. Tokiu būdu išprovokuojant galinės dalies slydimą.
Audi RS 3 Sedan
Toliau naudos 5 cilindrų variklį
Kuo didesnis „Audi RS“ šeimos modelis, tuo daugiau cilindrų jis turi. Jeigu „Audi RS6“ ir „RS7“ naudoja 8 cilindrų, o „Audi RS4“ – 6 cilindrų agregatas, mažiausias „Audi RS“ padalinio kūrinys naudos ne ką mažiau charizmatišką ir pajėgų 5 cilindrų agregatą.
Daugkartinis „International Engine of Year“ laureatas, naujos kartos „Audi RS3“ modelyje generuos 400 arklio galių ir 500 Nm sukimo momentą. Šis sprogstamasis užtaisas leis „Audi RS3“ hečbekui arba sedanui, 100 km/val. greitį pasiekti vos per 3,8 sekundės ir pasiekti 280 km/val. maksimalų greitį. Užsisakius „RS Dynamic Package“ opciją, maksimalus greitis išauga iki net 290 km/val.
Didžiausias sukimo momentas bus išvystomas ganėtinai plačiame – 2250 - 5600 sūkių diapazone. „Audi“ ypatingai didžiuojasi, jog didžiausias sukimo momentas dabar bus pasiekiamas ne tik vidutiniuose, bet ir žemesniuose variklio sūkiuose, tokiu būdu užtikrinant, jog šypseną kelianti akceleracija įvyktų sklandžiau ir efektyviau.
A214734_large
Pasyvūs arba aktyvūs amortizatoriai
„Audi“ neslepia, jog automobilio pakaba sulaukė gerokai mažiau atnaujinimų negu galima pagalvoti. Vis dėlto, tam tikri pakeitimai leido užtikrinti tikslesnį vairavimą.
Nuo šiol automobilis galės turėti jautresnius amortizatorius su „Audi“ inžinierių sukurta vožtuvų sistema. Šie amortizatoriai veikia gerokai sklandžiau ir užtikrina didesnį ratų sukibimą su kelio danga, kai automobilį vairuojate agresyviai ar grubiai.
Audi RS 3 Sportback
Norint piniginę atverti plačiau, „Audi“ siūlys užsisakyti „RS Sport“ pakabos konfigūraciją, kurios dėka automobilyje bus diegiami adaptyvūs amortizatoriai. Pastarieji veikia nepriklausomai vienas nuo kito ir atitinkamai reaguoja į važiavimo sąlygas ar pasirinktą važiavimo režimą.
„Audi“ teigia, jog dėl didesnio ratų pasvyrimo kampo, naujasis modelis pasiūlys tiksliau veikiantį vairo mechanizmą bei užtikrins, jog į posūkį galėsite įvažiuoti gerokai didesniu greičiu negu anksčiau. Palyginus su prieš tai gamintu modeliu, priekiniai ratai turi mažiau nei vienu laipsniu didesnį pasvyrimo kampą.
A214785_large
Prekyboje – rudenį
„Audi RS3“ hečbeko ir „Audi RS3“ sedano užsakymai visose „Audi“ atstovybėse bus priimami jau dabar. Tuo tarpu prekybos salonuose šis modelis turėtų pasirodyti dar šių metų rudenį.
Vokietijoje „Audi RS3“ hečbeko kaina prasidės nuo 60 000 eurų, o Audi RS3“ sedano – nuo 62 000 eurų.

GALERIJA


REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų