Skirtingai nei kiti, pastaruoju metu pristatyti BMW modeliai, 5 serijos sedanas nesistengia kiekvieno praeivio šokiruoti, tačiau tai nereiškia, jog kiekvienas praeivis neturės vienos ar kelių pastabų BMW markės dizaineriams. Tikėtina, labiausiai dėl didelių radiatoriaus grotelių ar kitų dizaino elementų, dėl kurių automobilis atrodo it būtų sukurtas ne Vokietijos, o Pietų Korėjos gamintojo.
Didesnis ir aerodinamiškesnis
Laikantis visuotinių automobilių pramonės tendencijų, 5 serijos BMW dar kartelį ūgtelėjo. 5 serijos sedanas už savo pirmtaką tapo 93 mm ilgesnis, 35 mm platesnis, 24 mm aukštesnis. BMW taip pat 20 mm prailgino atstumą tarp priekinės ir galinės ašies.
Visi šie pakeitimai, neabejotinai, turėjo didžiulę įtaką tobulinant automobilio važiavimo savybes ar padidinant interjero erdvę, tačiau BMW labiausiai pabrėžia, jog šie pakeitimai leido užfiksuoti įspūdingą aerodinaminio pasipriešinimo rodiklį – 0,22 Cd.
Atkartoja 7 seriją
Naujos kartos 5 serijos salonas atkartoja anksčiau pristatytos 7 serijos BMW stilistiką ir koncepciją.
Automobilio priekyje inžinieriai gerokai sumažino mygtukų skaičių, o dalį jų funkcijų perkėlė į horizontaliai per priekinę panelę besitęsiančią interaktyvią valdymo juostą. Ji ir apšviečia saloną, ir turi integruotus valdiklius, kuriais galima, pavyzdžiui, valdyti salono ventiliaciją arba atidaryti dėtuvę.
Naujasis 5 serijos sedanas yra pirmasis šios markės modelis, kurio standartinėje įrangoje yra visiškai veganiškas interjeras. Tai apima sėdynių, prietaisų skydelio ir vidinių durų apdailų, taip pat pirmą kartą - vairo paviršius.
Leis žaisti žaidimus
Kadangi šiuolaikiniai automobiliai privalo atlikti tuziną skirtingų funkcijų, 5 serijos BMW naudojama multimedijos sistema nuo šiol palaikys eilę skirtingų, naujų funkcijų.
Automobiliui stovint, centrinis ekranas galės tapti įrenginiu, per kurį bus galima žiūrėti tiesiogines televizijos transliacijas, leisti norimus vaizdo įrašus ar netgi žaisti tam tikrus žaidimus.
BMW teigia, jog ši funkcija buvo įdiegta tam, jog vairuotojas, ar jam kompaniją palaikantys keleiviai, galėtų produktyviau praleisti laiką, laukiant kol įsikraus elektromobilio baterijos. Iš pradžių bus siūloma rinktis iš 20 skirtingų žaidimų. Pavyzdžiui, „Go Karto Go, „Galazo“, „Overcooked“. Vėliau tikimasi žaidimų sąrašą praplėsti.
Naujoji 5 serijos turėtų pradžiuginti futbolo gerbėjus. Be „Youtube“ ar „Netflix“ programėlių, automobilyje bus įdiegta „Bundesliga“ programėlė, kuri leis stebėti futbolo varžybų įrašus ir tiesiogines transliacijas. Iš pradžių ši programėlė bus prieinama 15-oje šalių.
Didžiausias dėmesys – elektrinėms versijoms
Šiandien 5 serijos BMW pristačiusi bendrovė iškart ant pjedės stalo iškėlė dvi elektrines modelio versijas – „eDrive 40“ ir „M60 xDrive“.
Abi versijos turės 81,2 kWh talpos bateriją. Ši baterijos talpa užtikrins, jog elektrinės versijos su pilna įkrova galėtų nuvažiuoti ne mažiau kaip 455 kilometrus.
Abi elektrinės versijos taip pat pasižymės identiškomis baterijomis įkrovimo galimybėmis. Standartiškai, baterijas įkraunant kintama srove (AC), baterijos įkrovimo sparta sieks 11 kW. Vis dėlto, už papildomą mokestį, įkrovimo galią bus galima padidinti iki 22 kW. Tuo tarpu maksimali įkrovimo sparta nuolatine srove (DC) sieks 205 kW.
i5 eDrive40 | i5 M60 xDrive | |
---|---|---|
Galia | 340 AG / 430 Nm | 600 AG / 820 Nm |
Akceleracija iki 100 km/val. | 6,0 sekundės | 3,8 sekundės |
Energijos sąnaudos (kWh/100 km) | 18,9 - 15,9 | 20,6 - 18,2 |
Nuvažiuojamas atstumas (km) | 497 - 582 | 455 - 516 |
Ribotas tradicinių variklių pasirinkimas
Gausi ir plati variklių gama visuomet buvo didžiulė 5 serijos BMW stiprybė, tačiau europiečiams galimų pasirinkimų gretos bus ganėtinai nykios.
Spalio mėnesį BMW salonuose pasirodysiantis modelis bus siūlomas su 4 cilindrų benzininiu (520i) arba dyzeliniu (520d) motorais. Vėliau modelių gamoje atsiras dvi, iš tinklo įkraunamo hibrido pavarą turinčios modifikacijos (530e ir 550e). BMW teigimu, šios versijos, su pilnai įkrautomis baterijomis, leis nuvažiuoti atitinkamai 90 ir 100 kilometrų distanciją.
BMW taip pat atskleidė, jog 2024 metais variklių gamą papildys „530i“ ir „540i“ modelių versijos, kurios turės skirtingo pajėgumo 4 ir 6 cilindrų benzininiai varikliai, tačiau jos bus galimos tik kituose regionuose. Jos Europoje nebus siūlomos dėl griežtų CO2 emisijų, dėl kurių gamintojas negalėtų užsitikrinti jiems palankaus metinio CO2 vidurkio.
BMW 520i | BMW 520d | BMW 530e | BMW 550e | |
---|---|---|---|---|
Galia | 208 AG / 330 Nm | 197 AG / 400 Nm | 300 AG / 450 Nm | 495 AG / 700 Nm |
Akceleracija iki 100 km/val. | 7,5 sek. | 7,3 sek. | 6,4 sek | 4,3 |
Degalų sąnaudos (l/100km) | 6,4 - 5,7 | 5,6 - 5,1 | 1,1 - 0,8 | 1,1 - 0,8 |
Maksimalus greitis (km/val.) | 230 | 233 | 230 | 250 |
Gamintojas galės stebėti automobilio būklę
Kaip ir daugelis naujų BMW modelių, 5 serijos savininkai galės užsisakyti „Proactive Care“ paslaugą.
Užsisakę šią paslaugą, savininkas suteikia leidimą BMW stebėti ir analizuoti automobilio pagrindinius parametrus. Realiuoju laiku analizuojami duomenys leidžia iš anksto nustatyti automobilio gedimus ir kitas problemas.
Jeigu bent vienas parametras tampa įtartinas, su automobilio savininku iškart susisiekia BMW specialistas, kuris pasiūlys užsukti į dirbtuves ir pašalinti gedimą, kurio, galbūt, 5 serijos vairuotojai dar nespėjo pastebėti.
Už parkavimą bus galima sumokėti automatiškai
BMW tikina, jog 5 serija nuo šiol leis užmiršti daugelį skirtingų programėlių, kuriomis iki šiol apmokėdavote už automobilio stovėjimą miesto centre ar kurioje nors kitoje vietoje.
„My BMW“ programėlėje sukūrus „BMW ID“ paskyrą, kiekvienas 5 serijos savininkas galės naudotis „Park Payments“ funkcija, kuri leis automatiškai sumokėti už automobilio stovėjimą, jeigu stovėjimo aikštelės valdytojai ar parkavimo paslaugas teikiančios įmonės bus pasirašiusios bendradarbiavimo sutartį su BMW.
Iš pradžių planuojama šią paslaugą pasiūlyti Vokietijoje ir Austrijoje, tačiau vėliau ši paslauga bus siūloma ir kitose Europos šalyse.