„Jaguar“ vyriausias dizaineris Janas Kalumas neslepia pasitenkinimo savo darbu – šiomis dienomis virtualiai debiutavęs dar koncepcinis „Jaguar C-X16“ yra mažų mažiausiai pritrenkiantis. „Jaguar C-X16“ bus mažiausias kompanijos automobilis, o jo kūrėjai šį sportišką kupe mato kaip legendinio XXa. vidurio automobilio „Jaguar E-type“ idėjų tesėją.
Sąsajos su „E-type“ čia ne iš piršto laužtos. „C-X16“ yra toks pats lengvas, vikrus ir veržlus. (nuotr. Gamintojo)
Sąsajos su „E-type“ čia ne iš piršto laužtos. „C-X16“ yra toks pats lengvas, vikrus ir veržlus. Ir šis automobilis dar yra konceptas – tai jau vadinamasis „production concept". Tai automobilis beveik paruoštas serijinei gamybai. Pardavėjų salonuose šis itin ryškus automobilis turėtų pasirodyti jau po metų ir konkuruos ne tik su „Porsche Boxter“ ar „Cayman“, bet ir su kuklesnėmis „Porsche 911“ versijomis.
„Jaguar C-X16“ bus mažiausias kompanijos automobilis. (nuotr. Gamintojo)
Po klasikinės komponuotės automobilio variklio dangčiu slepiasi 380 a.g trijų litrų V8 su kompresoriumi.Kaip ir dera kaltes prieš gamtą išperkančiame XXIa., vidaus degimo varikliui čia dar talkins 96 a.g. elektros variklis. Iki šimto kilometrų per valandą greičio šis britas spurtuoja per 4,4 sek., o maksimalus automobilio greitis siekia 300 km/h.
Nors „C-X16“ dar vadinamas koncepciniu automobiliu, o serijinė jo gamyba prasidės tik po metų, britai jau įvardina ir orientacinę šio automobilio kaina. Teigiama, kad jis kainuos apie 50 tūkst. svarų.