Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Šią savaitę publikuotas Lietuvos ralio sprinto varžybų reglamento projektas. Tai Lietuvos automobilių sporto federacijos ralio komiteto iniciatyva, siekiant visuomenę kuo anksčiau supažindinti su ateinančio sezono reikalavimais. Projektas taip pat nubrėžia kiekvienos Lietuvos automobilių ralio lygos strategijos bei sporto ateities kryptis.
Prieš porą savaičių LASF ralio komitetas paskelbė mini ralio, dar vadinamo C lyga, strategiją ateinantiems metams. Antrasis etapas – šviežiai pristatomos Lietuvos ralio sprinto varžybos. Jos priklauso antrajai iš trijų – vadinamai B lygai, kurios čempionatą šiemet sudarė šeši etapai, du iš kurių vyko Latvijoje. Dalyviai ralio sprinto varžybose lenktyniauja aukštus saugos reikalavimus atitinkančiais automobiliais, tačiau per varžybas įveikia trumpesnį maršrutą nei A lygos – Lietuvos ralio čempionato etapų dalyviai.
„Ralio komitetas pernai priėmė sudėtingą, tačiau reikalingą sprendimą ir atskyrė sprinto varžybas nuo didžiųjų – Lietuvos ralio čempionato etapų. Tai buvo neišvengiama, siekiant suteikti kuo geresnes sąlygas dalyviams. Taip nuspręsti mus vertė trys pagrindinės priežastys: tai, kad didesni etapai dėmesiu užgoždavo mažesnius. Analogiškai dalyviai negaudavo pakankamai dėmesio apdovanojimų metu ir todėl, kad lenktyniauti jiems dažnai tekdavo ant labai prastos kokybės kelio dangos“, - sakė LASF ralio komiteto pirmininkas Maris Simson.
Pasak M. Simson, dėl tokio sprendimo sulaukta daug teigiamų atsiliepimų iš sportininkų, o ralio sprinto dalyvių skaičius etape pagaliau pradėjo augti. Tačiau organizatoriams finansiškai tai tapo didesniu iššūkiu, todėl pasibaigus šiųmečiam sezonui, atsižvelgus į pastebėjimus, dar sykį įvertinta organizatorių padėtis. Dėl to šiemet priimti kiti būtini sprendimai – tai starto mokesčių peržiūrėjimas, naujos dalyvių klasės ir idėjos bei pagalba organizatoriams. Anot ralio komiteto pirmininko, tikimasi, kad papildomos pajamos taip pat padės ir kelti organizacinę kokybę. Jis pridūrė, jog būtinybė suderinti sportininkų ir organizatorių interesus rodo, kad ralio sprinto varžyboms kitame sezone turės būti skiriamas ypatingas dėmesys.
„Konkretizuojant žingsnius, kurie pritrauks papildomų lėšų organizatoriams kitiems metams, taip pat esame numatę ir visiškai naują dalyvių kategoriją – 4x4 klasę, kurie startuos padidinto pravažumo automobiliais su saugos lankais. Ralio sprinto varžybų kalendorių formuojame taip, kad šie etapai būtų patogūs laike atvykti ir prieš varžybas pasitreniruoti Lietuvos ralio čempionato dalyviams. Be kita ko, organizatorius skatinsime tuo pat metu vykdyti ir atskiras mini ralio automobilių varžybas tuo pat maršrutu, kurių dalyviai greičio ruožus įveiktų fiksuotu vidutiniu greičiu“, - sakė LASF ralio komiteto narys Dainius Sviderskis.
Anot LASF ralio komiteto nario Manto Babensko, ralio sprinto varžybos yra labai patrauklios ir dalyviams, ir žiūrovams bei turinčios daug perspektyvų sulaukti kur kas didesnio susidomėjimo.
„Kalbant apie dalyvius, toks formatas yra patrauklus finansiškai ir laiko prasme. Sprinto varžybose maršrutas trumpesnis, todėl etapas yra kompaktiškesnis visomis prasmėmis, labiau tausojama technika.
Ralio sprinte mūsų komiteto prioritetas yra saugūs standartinių gamyklinių grupės reikalavimus atitinkantys automobiliai. Dėl to juos paruošti paprasčiau ir pigiau, o tai sudaro sąlygas atsirasti naujiems dalyviams. Tuo tarpu iš žiūrovų pusės – tai yra kompaktiškas adrenalino užtaisas bei puiki proga pamatyti naujų veidų sporte ir pirmiems stebėti įžanginius būsimų Lietuvos ralio čempionų žingsnius. Dar vienas svarbus aspektas yra tai, kad ralio sprintas gerokai prisideda populiarinant šią sporto šaką platesniame spektre regionų. Dėl to jis yra nepakeičiamas ralio ambasadorius Lietuvoje“, - teigė M. Babenskas.
Viena iš svarbiausių LASF ralio komiteto užduočių ateinančiam sezonui – konsultuoti ir dalintis gera praktika, padedant organizatoriams. Taip pat suteikti naujas galimybes bei panaudoti visas disponuojamas platformas organizacijai tobulinti ir informacijai apie renginius skleisti. Užtikrinus naują ralio sprinto varžybų lygmenį kartu bus pasiektas tikslas sukurti papildomą motyvaciją sportininkams, organizatoriams bei jų komerciniams partneriams.
Šią savaitę publikuotas Lietuvos ralio sprinto varžybų reglamento projektas. Tai Lietuvos automobilių sporto federacijos ralio komiteto iniciatyva, siekiant visuomenę kuo anksčiau supažindinti su ateinančio sezono reikalavimais. Projektas taip pat nubrėžia kiekvienos Lietuvos automobilių ralio lygos strategijos bei sporto ateities kryptis.
Prieš porą savaičių LASF ralio komitetas paskelbė mini ralio, dar vadinamo C lyga, strategiją ateinantiems metams. Antrasis etapas – šviežiai pristatomos Lietuvos ralio sprinto varžybos. Jos priklauso antrajai iš trijų – vadinamai B lygai, kurios čempionatą šiemet sudarė šeši etapai, du iš kurių vyko Latvijoje. Dalyviai ralio sprinto varžybose lenktyniauja aukštus saugos reikalavimus atitinkančiais automobiliais, tačiau per varžybas įveikia trumpesnį maršrutą nei A lygos – Lietuvos ralio čempionato etapų dalyviai.
„Ralio komitetas pernai priėmė sudėtingą, tačiau reikalingą sprendimą ir atskyrė sprinto varžybas nuo didžiųjų – Lietuvos ralio čempionato etapų. Tai buvo neišvengiama, siekiant suteikti kuo geresnes sąlygas dalyviams. Taip nuspręsti mus vertė trys pagrindinės priežastys: tai, kad didesni etapai dėmesiu užgoždavo mažesnius. Analogiškai dalyviai negaudavo pakankamai dėmesio apdovanojimų metu ir todėl, kad lenktyniauti jiems dažnai tekdavo ant labai prastos kokybės kelio dangos“, - sakė LASF ralio komiteto pirmininkas Maris Simson.
Pasak M. Simson, dėl tokio sprendimo sulaukta daug teigiamų atsiliepimų iš sportininkų, o ralio sprinto dalyvių skaičius etape pagaliau pradėjo augti. Tačiau organizatoriams finansiškai tai tapo didesniu iššūkiu, todėl pasibaigus šiųmečiam sezonui, atsižvelgus į pastebėjimus, dar sykį įvertinta organizatorių padėtis. Dėl to šiemet priimti kiti būtini sprendimai – tai starto mokesčių peržiūrėjimas, naujos dalyvių klasės ir idėjos bei pagalba organizatoriams. Anot ralio komiteto pirmininko, tikimasi, kad papildomos pajamos taip pat padės ir kelti organizacinę kokybę. Jis pridūrė, jog būtinybė suderinti sportininkų ir organizatorių interesus rodo, kad ralio sprinto varžyboms kitame sezone turės būti skiriamas ypatingas dėmesys.
„Konkretizuojant žingsnius, kurie pritrauks papildomų lėšų organizatoriams kitiems metams, taip pat esame numatę ir visiškai naują dalyvių kategoriją – 4x4 klasę, kurie startuos padidinto pravažumo automobiliais su saugos lankais. Ralio sprinto varžybų kalendorių formuojame taip, kad šie etapai būtų patogūs laike atvykti ir prieš varžybas pasitreniruoti Lietuvos ralio čempionato dalyviams. Be kita ko, organizatorius skatinsime tuo pat metu vykdyti ir atskiras mini ralio automobilių varžybas tuo pat maršrutu, kurių dalyviai greičio ruožus įveiktų fiksuotu vidutiniu greičiu“, - sakė LASF ralio komiteto narys Dainius Sviderskis.
Anot LASF ralio komiteto nario Manto Babensko, ralio sprinto varžybos yra labai patrauklios ir dalyviams, ir žiūrovams bei turinčios daug perspektyvų sulaukti kur kas didesnio susidomėjimo.
„Kalbant apie dalyvius, toks formatas yra patrauklus finansiškai ir laiko prasme. Sprinto varžybose maršrutas trumpesnis, todėl etapas yra kompaktiškesnis visomis prasmėmis, labiau tausojama technika.
Ralio sprinte mūsų komiteto prioritetas yra saugūs standartinių gamyklinių grupės reikalavimus atitinkantys automobiliai. Dėl to juos paruošti paprasčiau ir pigiau, o tai sudaro sąlygas atsirasti naujiems dalyviams. Tuo tarpu iš žiūrovų pusės – tai yra kompaktiškas adrenalino užtaisas bei puiki proga pamatyti naujų veidų sporte ir pirmiems stebėti įžanginius būsimų Lietuvos ralio čempionų žingsnius. Dar vienas svarbus aspektas yra tai, kad ralio sprintas gerokai prisideda populiarinant šią sporto šaką platesniame spektre regionų. Dėl to jis yra nepakeičiamas ralio ambasadorius Lietuvoje“, - teigė M. Babenskas.
Viena iš svarbiausių LASF ralio komiteto užduočių ateinančiam sezonui – konsultuoti ir dalintis gera praktika, padedant organizatoriams. Taip pat suteikti naujas galimybes bei panaudoti visas disponuojamas platformas organizacijai tobulinti ir informacijai apie renginius skleisti. Užtikrinus naują ralio sprinto varžybų lygmenį kartu bus pasiektas tikslas sukurti papildomą motyvaciją sportininkams, organizatoriams bei jų komerciniams partneriams.