„Operos solistai basi braidžiojo po šaltą vandenį ir elgėsi kitaip nei rimti operos solistai. Tada mes neturėjome jokio įsivaizdavimo ir vilčių, kaip bus. Dabar, po šešerių metų, galime pasakyti, kad mūsų svajonės praaugo visus lūkesčius. Tai rodo didelis susidomėjimas spektakliais, opera persikėlė į televiziją. Mūsų žmonės dainuoja didžiausiose pasaulio scenose, operos bacilą paskleidėme labai toli“, – pasakojo režisierė Dalia Ibelhauptaitė.
Visa „bohemiečių“ komanda ant kalno uždegė didelį laužą, kuriame sudegino per šešerius metus susikaupusius ir jau nebereikalingus teatro rekvizitus. Laužo liepsnos pasiglemžė senus sceninius kostiumus, skrajutes, plakatus, o solistė Asmik Grigorian sudegino savo sceninę suknelę iš spektaklio „Užburtoji fleita“.
„Kai augi ir iš paauglio tampi suaugusiu, atsiranda labai daug daiktų. Su šiais daiktai mes atsisveikiname, paliekame už savęs, o išsinešame tai, kas yra svarbiausia – žmones. Ko gero, reikia pripažinti, kad mes visi žiauriai suaugome“, – idėją sudeginti nereikalingus daiktus aiškino D. Ibelhauptaitė.
Neįprastos spaudos konferencijos metu menininkai pristatė naujausią savo darbą – spektaklį „Manon Lesko“, kuris, kaip patys teigė, „apvers „bohemiečių“ gyvenimą visiems laikams.“
„Ateina toks laikas, kai turi kažką daryti, arba jautiesi miręs. Dabar yra tas laikas, kada bohemiečiai nusprendė pasikeisti, su naujuoju spektakliu mes niekada nebebūsime tokie, kokie buvę“, – pasakojo D. Ibelhauptaitė.
Dž. Pučinio darbas – opera „Manon Lesko“ pristatoma kaip stilistiškai nepakartojamas, sodrus, egzotiškas ir svaiginančiai dekadentiškas spektaklis. Manon vaidmenį jame atliks Asmik Grigorian ką tik grįžusi po sėkmingų gastrolių užsienyje.
„Labai skauda širdį, nes šiame lauže dega šešerių metų mano kelias. Tačiau viena pabaiga yra kažko naujo pradžia. Manon – tai viena iš nedaugelio rolių, kur aš galiu pasakyti, kad padariau labai daug, tai vienas sudėtingiausių vaidmenų mano gyvenime“, – atskleidė Asmik Grigorian.
Daugelį domino garsusis Asmik Grigorian apsinuoginimas spektaklyje „Manon Lesko“, tad operos solistei nieko kito neliko, tik kaip pakomentuoti jį: „Tas apsinuoginimas buvo labai stiprus, o kas jo nematė, siūlau būtinai pasižiūrėti“, – pasakojo operos solistė ir atskleidė, kad vienoje iš operos scenų verkė tikromis ašaromis.
Šį sezoną nekinta tik kūrybinė meninė trijulė: dirigentas Gintaras Rinkevičius, kostiumų dailininkas Juozas Statkevičius ir, žinoma, režisierė Dalia Ibelhauptaitė.