Dažniausiai įprastas aukštesnio segmento automobiliuose, paslepiamas, spalvotas, akių lygyje esantis ekranas prisideda prie vairavimo komforto ir saugumo, palengvindamas naudojimąsi pagalbinėmis vairavimo sistemomis (ADAS). Nereikalaudamas vairuotojo dėmesio atitraukimo nuo kelio, šis ekranas pateikia šiuos duomenis: esamą greitį, navigacijos ir pagalbinių vairavimo sistemų informaciją.
Priklausomai nuo rinkos naujasis „Megane GrandCoupé“ komplektuojamas su naujausiomis pagalbinėmis vairavimo sistemomis (ADAS), kurios naudojamos ir aukščiausios klasės „Renault“ modeliuose („Espace“, „Talisman“, naujajame „Koleos“).
Naujasis „Megane GrandCoupé“ buvo išbandytas ekstremaliomis sąlygomis, taip pat tobulinamas sudėtingo proceso metu, siekiant suteikti pavyzdinį valdymą ir sukibimą su keliu. Atsižvelgiant į tai, kad šis modelis bus parduodamas beveik 30-yje valstybių, buvo labai svarbu, kad naujasis „Megane GrandCoupé“ atitiktų vairuotojų lūkesčius, važiuodamas bet kokiais keliais ir bet kokiu oru.
Siekiant užtikrinti patikimumą, neapsiribota vien hečbeko „Megane“ bandymų rezultatais, „Renault“ bandymų poligonuose nuvažiuojant papildomus 276 000 kilometrų. Dėl taikytų specialių sąlygų, paspartinančių susidėvėjimą, šis nuotolis prilygsta 828 000 kilometrų, nuvažiuojamų įprastais keliais. Be to, 24 automobiliai nuvažiavo per milijoną kilometrų, siekiant aptikti net menkiausias galimas problemas, o jas nustačius, nedelsiant pašalinti.
Naujasis „Megane GrandCoupé“ buvo išbandytas atliekant senėjimo testus. Kaip ir visi kiti nauji „Renault“ modeliai, šis automobilis atlaikė EDAU testo procedūrą (funkcinio ir vizualinio atsparumo testą). Suderinus su bandymais keliuose, šis testas imituoja trejus metus trunkantį automobilio naudojimą, pastoviai kartojant šiuos veiksmus: įsėdant į automobilį, reguliuojant sėdynes, pakeliant ir nuleidžiant langus, prisisegant ir atsisegant saugos diržus, jungiant pavaras, atidarant ir uždarant bagažinę, plaunant ir valant priekinį stiklą. Taip pat atlikti klimato kameros testai, imituojant šaltį, karštį, drėgmę ir saulėtą orą.
„Renault“, garsėjantis kaip turbokompresorių ir mažų variklių pionierius „Formulės 1“ lenktynėse, skatina mažesnio tūrio variklių, leidžiančių vairavimo malonumą suderinti su ekonomija, naudojimą. Priklausomai nuo rinkos kai kurie iš šių variklių gali būti derinami su „X-Tronic“ arba EDC („Efficient Dual Clutch“) automatinėmis transmisijomis, pripažintomis dėl patikimumo ir kasdienio naudojimo paprastumo. Ši variklių gama buvo suderinta siekiant atitikti rinkų, kuriose naujasis „Megane GrandCoupé“ bus parduodamas, poreikius ir lūkesčius.
Visose versijose siūlomas ECO režimas, modifikuojantis automobilio savybes ir iki 10 procentų sumažinantis degalų sąnaudas. Versijose su R-LINK-2 sistema siūloma „Driving Eco2“ funkcija suteikia įvairius duomenis, leidžiančius vairuotojui analizuoti savo važiavimo specifiką ir ją koreguoti, taip sumažinant degalų sąnaudas ir CO2 taršą.
BENZININIAI VARIKLIAI REKLAMA
REKLAMA
| DYZELINIAI VARIKLIAI |
„SCe 115“ su 5 laipsnių mechanine transmisija | „Energy dCi 90“ su 6 laipsnių mechanine transmisija |
„SCe 115“ su „X-Tronic“ automatine transmisija | „Energy dCi 110“ su 6 laipsnių mechanine transmisija |
„Energy TCe 130“ su 7 laipsnių EDC automatine transmisija | „Energy dCi 110“ su 6 laipsnių EDC automatine transmisija |
„Energy TCe 130“ su 6 laipsnių mechanine transmisija (nuo 2017 m. pradžios) | „Energy dCi 130“ su 6 laipsnių mechanine transmisija |