Nežinia ar „Toyota“ rinkodaros specialistai to tikslingai to siekia, ar tai yra tik triukšmingos reklaminės kampanijos šalutinis poveikis, tačiau panašu, kad naujasis 2013 m. „Auris“ hečbekas gali tapti nauju gėjų, lesbiečių, biseksualų ir transeksualų bendruomenę iliustruojančiu automobiliu.
Iš pradžių televizijoje pasirodė du prieštaringai vertinami klipai, kuriuose pagrindinį vaidmenį atliko 19 metų moteriškų bruožų modelis vyras Stavas Strashko. Neilgai trukus po to pasirodė dar viena reklama, kurioje pagrindinis veikėjas ir vėl yra transeksualus asmuo. Šį kartą tai 19 metų transeksualus afroamerikiečių ir japonų kilmės vyras žinomas kaip Avu-Chan.
Pagrindinis transeksualių japonų paauglių grupės „Queen Bee“ vokalistas pasirodo klipe pavadintame „Das x Auris Buttocks Drive“, kuris buvo sukurtas specialiai „Daikabyana Art Street“ meno ir muzikos festivaliui, vykusiam nuo rugpjūčio 20 iki 26 d. Daikanyamos mieste Tokijuje.
„Toyota“ buvo pagrindinis šio renginio rėmėjas, o naujasis „Auris“ hečbekas taip pat tapo ir Maywa Denki meno kūrinio dalimi.