Naujame reklaminiame vaizdo klipe greitojo maisto gigantas „McDonald's“ šaiposi iš vieno didžiausių savo konkurentų – restoranų tinklo „Burger King“.
Ant suolelio „McDonald's“ maistu užkandžiaujantį berniuką kasdien „terorizuoja“ vyresni vaikai: berniūkščiai apsupa pagrindinį reklamos herojų ir vis atima maistą, o šis taip ir lieka alkanas. Galiausiai jis atsineša „Burger King“ pakuotę. Įžūlieji vaikėzai nebekreipia jokio dėmesio ir net nesikėsina atimti pietų, o jiems pasišalinus berniukas atskleidžia gudrybę: po „Burger King“ maišeliu jis tik paslėpė mėgstamas „McDonald's“ bulvytes.
Ar sulauks „McDonald's“ konkurentų atsako?
Tai – toli gražu ne pirmas atvejis, kai reklaminiuose klipuose įmonės per dantį traukia savo konkurentus. Bene žymiausia tokio tipo reklama priklauso kompanijai „Pepsi“, kuri, beje, Jungtinėse Amerikos Valstijose buvo uždrausta.