Vis dėlto, šiemet mūsų visų laukia radikalūs pokyčiai. Šiuo metu „Maserati“ inžinieriai intensyviai pluša prie naujos variklių šeimos, kuri visiems laikams leis atsisakyti „Ferrari“ agregatų ir, galiausiai, leis sugrįžti prie konfigūracijos, kuri visuomet buvo „Maserati“ simbolis.
Rugsėjo mėnesį pasirodysiantis „MC20“ superautomobilis bus pirmasis bendrovės modelis, kuris leis gyvai pamatyti, išgirsti ir pajusti koks tąsai „Maserati“ inžinierių darbo vaisius. Ir mūsų visų džiaugsmui – naująjį 6 cilindrų agregatą gamintojas ruošiasi naudoti visuose, ateityje pasirodysiančiuose modeliuose.
Tai reiškia, jog naujoji jėgainė pasirodys „MC20“ superautomobilyje, „Alfa Romeo Stelvio“ ir „Porsche Macan“ dydžio SUV, naujos kartos „Grand Turismo“ ir Gran Cabrio“ bei „Maserati Levante“ ir „Quattroporte“ modeliuose.
Iki šiol nėra žinoma ties kuria galingumo riba „Maserati“ nusprendė apsistoti, tačiau neoficialių šaltinių duomenimis, pačios pajėgiausios 6 cilindrų variklio versijos išvystys 550 - 600 arklio galių. O pridėjus vieną ar kelis elektros motorus – dar daugiau.