Vienas mėgstamiausių prekės ženklų Lietuvoje TV3 užkariauja ir interneto rinką. „Gemius Audience“ kovo mėnesio duomenimis, neseniai startavęs naujienų ir pramogų portalas tv3.lt buvo trečias Lietuvoje pagal pasiekiamumą.
Jau pirmą veiklos mėnesį jis sulaukė beveik milijono unikalių vartotojų (909 931), pasiekdamas 47,8 proc. auditorijos internete. Pagal realių vartotojų skaičių, tv3.lt lenkia tokius į TOP 10 įeinančius ilgamečius žiniasklaidos portalus, kaip lrytas.lt, vz.lt, alfa.lt.
„Puikūs rezultatai rodo, kad mes esame teisingame kelyje. Mes sugebėjome sukurti trečią didžiausią interneto grupę šalyje, kuri sujudino visą interneto rinką ir padarė galą begalinėms kalboms apie „televiziją keičiantį internetą“. Atvirkščiai – televizija atėjo į internetą ir įsitvirtino jame vos per vieną mėnesį“, – sako UAB „Tele-3“ vadovė Laura Blaževičiūtė.
Internautai, besinaudojantys kompiuteriais naujienų ir pramogų portale tv3.lt jau praleido įspūdingą valandų skaičių – 596.912 valandų. Besinaudojantys išmaniaisiais įrenginiais – 88 683 valandas.
Portalas tv3.lt vienodai mėgstamas tiek moterų, tiek vyrų. Daugiausiai tv3.lt skaito išsilavinę, finansiškai aktyvūs 15 – 44 metų amžiaus didžiųjų miestų gyventojai.
Šiame portale sutelktas geriausias turinys, kuris kasdien įtrauks, operatyviai informuos, padės atrasti, kvies dalintis, pramogauti bei bendrauti. Lankytojai čia kaskart ras tik pačią naujausią, įdomiausią ir aktualiausią informaciją bei geriausias pramogas, kurias patogiam naudojimuisi kasdien operatyviai pateikia stipri interneto profesionalų komanda.
Planuojama, kad TOP3 interneto rinkos žaidėju Lietuvoje tapęs portalas, greitu metu pasieks daugiau nei 50 proc. interneto auditorijos.