• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Praėjusią savaitę Varšuvoje, „Dakar tour“ konferencijos metu, Dakaro ralio organizatoriai centrinės Europos dalyviams pristatė daugiau detalių apie 2020-tųjų Dakaro ralį. Išskirtinės trasos, nauji lokacijos iššūkiai ir gerokai daugiau dėmesio dalyviams – tokias naujienas tiesioginės vaizdo transliacijos metu savo socialinėje paskyroje „Facebook“ dėstė „General Financing team Pitlane“ pilotas Benediktas Vanagas.

Praėjusią savaitę Varšuvoje, „Dakar tour“ konferencijos metu, Dakaro ralio organizatoriai centrinės Europos dalyviams pristatė daugiau detalių apie 2020-tųjų Dakaro ralį. Išskirtinės trasos, nauji lokacijos iššūkiai ir gerokai daugiau dėmesio dalyviams – tokias naujienas tiesioginės vaizdo transliacijos metu savo socialinėje paskyroje „Facebook“ dėstė „General Financing team Pitlane“ pilotas Benediktas Vanagas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Balandį oficialiai pranešus, jog sunkiausiomis planetos lenktynėmis tituluojamas Dakaro ralis verčia naują istorijos lapą ir nuo 2020 metų ralio maratono varžybos vyks Saudo Arabijoje, daugelio dalyvių tokia naujiena nenustebino – apie antrą „kraustymąsi“ gandai sklido jau seniai. Tačiau bet kokie pasikeitimai kelia daugybę klausimų, o tarp jų itin svarbūs ir kultūriniai – kaip žinia, Saudo Arabija yra viena uždariausių pasaulio valstybių.

REKLAMA

„Dakar tour“ konferencijos metu buvo pranešta, kad naujoji 5 metų sutartis su Saudo Arabija atneš daug teigiamų pokyčių lenktynėse: pirmaisiais metais varžybos vyks tik Saudo Arabijoje, tačiau vėliau kelsis ir į kitas valstybes, pavyzdžiui, Jordaniją, Jungtinius Arabų Emyratus ir pan. Tiesa, jaudintis, jog 2020 metų Dakaras vyks tik vienoje valstybėje, nereikia – keturis kartus už Prancūziją didesnė šalis ateinančiose lenktynėse dalyviams žada ne tik smėlio, bet ir kalnų, kanjonų ir uolynų. Tuo tarpu klimatas, atvirkščiai nei Pietų Amerikoje, dalyvių nesekins: Saudo Arabijoje sausio mėnesį dieną šyla iki 25 °C, o naktį termometro stulpelis krenta iki 0 ar net 3 °C šalčio.

REKLAMA
REKLAMA

„General Financing team Pitlane“ pilotas B. Vanagas, 2019-tųjų Dakaro ralyje užėmęs rekordinę Lietuvos ir Baltijos istorijoje 11 vietą pasakojo, jog ateinančiame Dakare organizatoriai palankiau žiūrį dalyvius – starto kainos nesikeičia, tačiau į tą pačią kainą įeis nemokamas kuras lenktyniniam bolidui (vieną kuro baką užpildyti Pietų Amerikoje kainuoja apie 2 tūkst. Eur); padidės dalyvių draudimo išmoka nelaimingų atsitikimų metu nuo 4 tūkst. Eur iki 30 tūkst. Eur; suteikiamos nuolaidos naujiems dalyviams ir dailiosios lyties atstovėms. Dar viena svarbi naujiena – siekiant sulyginti gamyklinių komandų ir pavienių dalyvių jėgas, net 4 kartus visų varžybų metu kelio knyga bus duodama ryte, 20 min. prieš startą, o ne iš vakaro, todėl komandos, turinčios kartografus, negalės pasiruošti iš anksto.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Be to, greičio ruožuose, kurie sieks virš 300 km, bus daromas 15 min. sustojimas nurodytoje vietoje. Sustojimo metu dalyviai galės pailsėti, duoti interviu ar užkasti ir po pertraukos tęsti varžybas. Dakaro ralio organizatoriai jau kalbasi ir su FIA (Tarptautine automobilių federacija) bei FIMA (Tarptautine motociklų federacija) – sėkmingų derybų atveju, Dakaro ralis gali tapti ne nepriklausomomis varžybomis, o, pavyzdžiui, FIA ir FIMA Pasaulio taurės dalimi.

2020-tųjų Dakaro ralis vyks Saudo Arabijoje sausio 5–17 dienomis. Dalyvių lauks 12 lenktynių dienų ir viena poilsio diena. Numatoma, jog greičio ruožus sudarys 5–6 tūkst. km, su pervažiavimais – apie 9 tūkst. km.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų