Nuo šiol automobilių prekybos bei aptarnavimo kompleksas po vienu stogu laukia lankytojų ir sostinėje. Greta įprasto „Seat“ modelių pardavimo salono čia numatyta atskira zona vienintelei Baltijos šalyse sportiškojo „Cupra“ ekspozicijai.
„Pastarasis sprendimas pareikalavo nemažai investicijų bei įdirbio, tačiau „Autojuta“ nuo pat ištakų yra artima automobilių sportui ir šios krypties ištikimai laikosi toliau. Esame vienintelis oficialus „Audi Sport“ atstovas, o nuo šiol dėsime pastangas, kad tarp sportiškų serijinių automobilių vis ryškiau būtų matomas ir „Cupra“ prekės ženklas. Tai išties rimtas pretendentas tapti flagmanu šiame segmente tiek Baltijos šalyse, tiek ir visoje Europoje“, – sakė bendrovės „Autojuta“ pardavimų vadovas, daugkartinis Lietuvos ralio čempionas Vytautas Švedas.
Daugiau kaip pustrečio tūkstančio naujų ir naudotų automobilių per metus parduodanti „Autojuta“ planuoja, kad naujasis bendrovės plėtros etapas padės toliau populiarinti „Seat“ ir „Cupra“ prekės ženklus Lietuvoje, o jų pardavimai kitais metais turėtų viršyti 350 naujų automobilių.
Komplekso statytoja darnios miestų plėtros bendrovė „YIT Lietuva“ projektą įgyvendino „Build-to-suit“ principu – sklypas parinktas ir kompleksas suprojektuotas individualiai pagal užsakovo poreikius. Pasak bendrovės vadovo Kęstučio Vanago, tokio tipo projektai jau senokai išpopuliarėję Skandinavijos šalyse, vis dažniau vykdomi ir Lietuvoje.
„Įmonės pasiryžusios investuoti daugiau, tačiau įsikurti jų specifinius poreikius visiškai patenkinančiose patalpose. Kita vertus, „Build-to suit“ projektai leidžia taupant kliento kaštus pasiekti geriausių rezultatų. Tad pastatas bus ne tik patogus „Autojuta“ klientams ir darbuotojams, bet ir tausos aplinką, leis taupyti eksploatavimo kaštus. Be to, įgyvendinant projektą pagerinta ir miesto infrastruktūra – Zietelos, Vilkpėdės ir Naugarduko gatvių sankryžose įrengtos naujos pėsčiųjų perėjos su saugumo salelėmis“ – teigia K. Vanagas.
Antrame komplekso aukšte įsikūręs naudotų automobilių pardavimo salonas, atitinkantis „Das Welt Auto“ reikalavimus, ir dengta naudotų automobilių pardavimo aikštelė po stogu. Čia išrikiuota beveik 300 transporto priemonių, kurias klientai galės komfortiškai apžiūrėti bei išbandyti bet kokiu metų laiku, išvengdami lietaus ar sniego. Ekspozicijos erdvė sujungta su pagalbinėmis patalpomis, kuriose automobiliai nuplaunami, išvalomi bei paruošiami pardavimui, įrengta atskira specialiai fotografavimui skirta patalpa.
„Augant automobilių pardavimams, norime užtikrinti ir pilnavertį techninį aptarnavimą. Tai, jog tapome „Audi“, „Volkswagen“ ir „Seat“ serviso partneriu, rodo, jog atitinkame griežtus autorizuoto serviso įrankių, įrangos, procesų, darbuotojų kvalifikacijos kėlimo reikalavimus.
Taip pat suprantame, jog turime ieškoti klientams patogiausių sprendimų. Pavyzdžiui, nuo šiol jie galės savarankiškai palikti arba atsiimti automobilius po techninio aptarnavimo servise, mat specialiai tam įrengta raktelių saugykla. Be to, atliepiant šių dienų tendencijas, naujasis kompleksas paruoštas būsimiems „Seat“ elektromobiliams – įrengtos jų krovimo stotelės“, – pasakojo R. Sinkevičienė.
Pažintiniam turui po naujas patalpas pakvietę „Autojutos“ atstovai pristatė ir pagal „Volkswagen“ grupės standartus įrengtą kėbulų remonto servisą, galintį aptarnauti iki septynių automobilių per dieną. Išskirtinis dėmesys čia skiriamas ekologijai, pasitelkiamos aukštus aplinkosaugos reikalavimus atitinkančios medžiagos.
R. Sinkevičienė tiki, kad patogiai pasiekiama vieta, funkcionalios patalpos bei savo kompetencijas nuolat kelianti komanda padės ir toliau pelnyti pripažinimą tarp vilniečių ir sostinės svečių: „Mylime savo darbą, todėl organizuojame jį ne tik efektyviai, bet ir nuoširdžiai. Sėkminga ligšiolinė patirtis įrodo, jog tai ypač svarbu siekiant, kad mūsų klientai būtų laimingi.“