Kia EV6 – 5 žvaigždutės
Mercedes-Benz C klasė – 5 žvaigždutės
Opel Astra – 4 žvaigždutės
Peugeot 308 – 4 žvaigždutės
Volkswagen Multivan – 5 žvaigždutės
Volvo C40 Recharge – 5 žvaigždutės
Automobilių saugumo bandymus atliekanti „Euro NCAP“ organizacija į savo bandymų poligoną atsivežė šešis modelius.
Saugumo bandymų procedūras šį kartą turėjo praeiti elektriniai „Kia EV6“ ir „Volvo C40 Recharge“ bei keturi, įprastus variklius turintys modeliai: „Mercedes-Benz“ C klasė, „Opel Astra“, „Peugeot 308“ ir „Volkswagen Multivan“.
Šį kartą bandymuose dalyvavę automobiliai pasirodė daugiau negu gerai. Nei vienam nebuvo suteiktas gėdingas įvertinimas ir vietoje to visi dalyviai gavo 4 arba 5 žvaigždučių įvertinimus.
Prastesnį, 4 žvaigždučių, įvertinimą šį kartą gavo su broliai – „Opel Astra“ ir „Peugeot 308“. Ant tos pačios platformos sukurti automobiliai prastesnį įvertinimą gavo tik dėl vidutiniškai veikiančių saugumo sistemų bei vidutiniškos keleivių krūtinės apsaugos („Euro NCAP“ šį trūkumą įvardijo kaip nežymų).
Žemiau pateikiame visų bandymų automobilių „Euro NCAP“ rezultatus:
Suaugusiųjų apsauga | Vaikų apsauga | Eismo dalyvių apsauga | Aktyviosios saugos sistemos | Bendras įvertinimas | |
---|---|---|---|---|---|
Kia EV6 | 90% | 86% | 64% | 87% | ∗∗∗∗∗ |
Mercedes klasy C | 93% | 89% | 80% | 82% | ∗∗∗∗∗ |
Opel Astra | 80% | 82% | 67% | 66% | ∗∗∗∗ |
Peugeot 308 | 76% | 84% | 68% | 65% | ∗∗∗∗ |
Volkswagen Multivan | 90% | 89% | 69% | 87% | ∗∗∗∗∗ |
Volvo C40 Recharge | 92% | 89% | 70% | 89% | ∗∗∗∗∗ |
Automobilių saugumo bandymus atliekanti „Euro NCAP“ organizacija į savo bandymų poligoną atsivežė šešis modelius.
Saugumo bandymų procedūras šį kartą turėjo praeiti elektriniai „Kia EV6“ ir „Volvo C40 Recharge“ bei keturi, įprastus variklius turintys modeliai: „Mercedes-Benz“ C klasė, „Opel Astra“, „Peugeot 308“ ir „Volkswagen Multivan“.
Šį kartą bandymuose dalyvavę automobiliai pasirodė daugiau negu gerai. Nei vienam nebuvo suteiktas gėdingas įvertinimas ir vietoje to visi dalyviai gavo 4 arba 5 žvaigždučių įvertinimus.
Prastesnį, 4 žvaigždučių, įvertinimą šį kartą gavo su broliai – „Opel Astra“ ir „Peugeot 308“. Ant tos pačios platformos sukurti automobiliai prastesnį įvertinimą gavo tik dėl vidutiniškai veikiančių saugumo sistemų bei vidutiniškos keleivių krūtinės apsaugos („Euro NCAP“ šį trūkumą įvardijo kaip nežymų).
Žemiau pateikiame visų bandymų automobilių „Euro NCAP“ rezultatus:
Suaugusiųjų apsauga | Vaikų apsauga | Eismo dalyvių apsauga | Aktyviosios saugos sistemos | Bendras įvertinimas | |
---|---|---|---|---|---|
Kia EV6 | 90% | 86% | 64% | 87% | ∗∗∗∗∗ |
Mercedes klasy C | 93% | 89% | 80% | 82% | ∗∗∗∗∗ |
Opel Astra | 80% | 82% | 67% | 66% | ∗∗∗∗ |
Peugeot 308 | 76% | 84% | 68% | 65% | ∗∗∗∗ |
Volkswagen Multivan | 90% | 89% | 69% | 87% | ∗∗∗∗∗ |
Volvo C40 Recharge | 92% | 89% | 70% | 89% | ∗∗∗∗∗ |