Lietuvą jau pasiekė sportiškas ir dinamiškas „Volvo“ inžinierių kūrinys – naujasis „Volvo S60“. Naujasis „Volvo S60“, pasak gamintojų, visa savo esybe ne tik įkūnija judesį, bet ir suteikia emocinį pakilimą.
Jis yra pats dinamiškiausias iš visų iki šiol pristatytų „Volvo“ modelių. Naujasis automobilis išsiskiria ir aukščiausiu saugumo lygiu – modelyje įdiegtas naujas sprendimas: pėsčiųjų nustatymo sistema, turinti visiškai automatinę stabdymo funkciją.
Naujojo „Volvo S60" kaina prasideda nuo 104 tūkst. 29 litų su PVM.
Galingesnė T6 versija
„Volvo S60“ bus siūlomas su keletu dyzelinių ir benzininių variklių, nuo 115 AG itin ekonomiškos DRIVe versijos iki 304 AG turbininio variklio.
3,0 l T6 benzininis variklis smarkiai patobulintas, be to, jame ypač sumažinta vidinė trintis. Dabar jis išvysto 304 AG ir 440 Nm sukimo momentą. 100 km/val. greitį automobilis išvysto per 6,5 sek., o jo maksimalus greitis apribotas ties 250 km/val.
Kartu „Volvo Cars“ inžinieriams pavyko maždaug 10 proc. sumažinti degalų sąnaudas – iki 10,2 l/100 km (ES kombinuotasis ciklas, prognozuojamos sąnaudos).
Naujasis modelis siūlomas su „Volvo“ antros kartos šešių pavarų automatine Geartronic pavarų dėže. Nauji vožtuvai ir mažesnė trintis užtikrina greitesnį pavarų perjungimą. Standartinis T6 modelis siūlomas su visais varančiaisiais ratais.
Naujas tiesioginio degalų įpurškimo 2 l variklis
Naujasis 4 cilindrų 2,0 litrų talpos 2,0 GTDi benzininis tiesioginio degalų įpurškimo variklis su turbina išvysto net 203 AG ir 300 Nm sukimo momentą, pradedant nuo 1750 aps./min. 100 km/val. greitį modelis, turintis mechaninę pavarų dėžę, išvysto per 7,7 sek., o turintis automatinę pavarų dėžę – per 8,2 sek. Maksimalus greitis – atitinkamai 235 ir 230 km/val.
„Volvo S60“ 2,0T su mechanine pavarų dėže degalų sąnaudos – 7,9 l/100 km.
Naujojo „Volvo“ turbininė technologija, tiesioginis degalų įpurškimas ir dvigubas kintamo profilio paskirstymo velenas lemia mažas degalų sąnaudas, mažą išmetamųjų dujų kiekį ir puikią dinamiką esant didelei apsukų amplitudei – visa tai sujungiama gana kompaktiškame variklyje.
Variklio turbinos dydis yra mažiausias tokios galios klasėje. Dar viena naujiena – išmetimo kolektorius ir turbina, pagaminta ne iš lieto plieno, o iš jo lakštų. Plieninis išmetimo kolektorius – ne naujovė, tačiau iki šiol tokie kolektoriai buvo naudojami tik kartu su lietais turbinos korpusais. Visiškai integruota naujoji turbininė sistema iš plieno lakštų – patentuotas pasaulinis „Volvo“ išradimas.
GTDi variklį galima rinktis kartu su automatine „Volvo“ šešių pavarų Powershift pavarų dėže arba šešių pavarų mechanine pavarų dėže.
Du 5 cilindrų turbininiai dyzeliniai varikliai
Variklių asortimente siūlomi ir du 5 cilindrų turbininiai dyzeliniai varikliai.
Galingas D5 variklis su 2 turbinomis išvysto 205 AG galią ir 420 Nm sukimo momentą. 100 km/val. greitį jis pasiekia per 7,8 sek. (su mechanine ir automatine pavarų dėže). Maksimalus greitis – 235 km/val. su mechanine pavarų dėže arba 230 km/val. – su automatine pavarų dėže.
Sukurtas naujas 2,0 litrų D3 dyzelinis variklis, išvystantis 163 AG galią ir 400 Nm sukimo momentą. 100 km/val. greitį jis pasiekia per 9,2 sek. (su mechanine ir automatine pavarų dėže). Maksimalus greitis – 220 km/val. su mechanine pavarų dėže arba 215 km/val. – su automatine pavarų dėže.
Naujasis 5 cilindrų D3 variklis identiškas dabartiniam 2,4D varikliui, išskyrus mažesnę stūmoklio eigą, siekiant sumažinti degalų sąnaudas. Modelio, turinčio mechaninę pavarų dėžę, degalų sąnaudos – tik 5,2 l/100 km/val.
Abu turbininius dyzelinius variklius galima rinktis su 6 pavarų automatine arba mechanine pavarų dėže. D5 versija gali būti ir su visais varančiaisiais ratais.