„Prie transporto įmonės vairo stoja 15 metų finansų ir vadybos patirtį Lietuvos ir užsienio įmonėse įgijęs aukštos kvalifikacijos profesionalas, išrinktas iš daugiau kaip 20-ies kandidatų.“, – teigia „Vilniaus viešojo transporto“ valdybos pirmininkas Arūnas Šikšta.
Jo teigimu, G. Maželio kaip finansininko patirtis pravers optimizuojant savivaldybės įmonės veiklos kaštus, į aukštesnį lygmenį pakeliant paslaugos kokybę ir ją priartinat prie kitų Europos Sąjungos didmiesčių. Vienas prioritetinių darbų – maksimaliai mažinti Vilniaus miesto savivaldybės, kaip VVT akcininko, iš biudžeto naudojamas lėšas nuostolingai veiklai kompensuoti.
„Vilniečiai nusipelnė patrauklaus, greito ir komfortiško viešojo transporto. Skatindami konkurenciją šioje srityje, neseniai paskelbėme privataus vežėjo konkursą, perkame naujus, modernius autobusus miesto parkui, užsiimsime ir troleibusų atnaujinimu. Tikslas – kad vėliausiai po 3 metų miesto gatvėmis važinėtų tik naujas viešasis transportas. Naujo įmonės vadovo vaidmuo čia labai reikšmingas. Linkiu visokeriopos sėkmės, įgyvendinant šiuos ir kitus ambicingus tikslus įmonės vadovui ir valdybai“, – sako Vilniaus meras Remigijus Šimašius.
Ambicingi planai
Pasak mero, VVT per artimiausius 2-3 metus turėtų tapti pažangia ir technologiškai modernia įmone, dirbančia pagal geriausią viešojo transporto įmonių praktiką ES.
Pareigas pradėsiantis eiti naujasis vadovas G. Maželis teigia sieksiantis padidinti vilniečių, besinaudojančių viešuoju transportu skaičių. „Transporto integralumas, realus judumo politikos įgyvendinimas bei ekologinio transporto plėtra tikrai bus mano akiratyje“, – sako jis.
G. Maželio teigimu, vilniečių noras persėsti iš lengvųjų automobilių į patogius, greitus, saugius, WI-FI turinčius autobusus yra iššūkis visam VVT kolektyvui. Šią pasaulinę patirtį bus siekiama įgyvendinti ir visame Vilniuje.
Laikinai ėjęs VVT direktoriaus pareigas Rimantas Markauskas toliau tęs veiklą įmonėje Eksploatacijos vadovo pareigose.
60 veiklos metų skaičiuojanti įmonė kasdien eksploatuoja 307 autobusus (vidutinis senumas 13,9) bei 188 troleibusus (21,6 metų), kurie darbo dienomis vidutiniškai perveža 498 tūkst. keleivių. Įmonė praėjusiais metais gavo 50 mln. eurų pajamų. Įmonėje dirba virš 2230 darbuotojų.